13 آبان روز یکدلی ملت ایران است


13 آبان روز یکدلی ملت ایران است

کرج – ایرنا- استاندار البرز گفت: مردم در یوم الله 13 آبان با ردیگر خروشیدند تا وحدت و یکدلی خود را به عنوان یک حماسه ملی به نمایش بگذارند.

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : امروز روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی است و به همین دلیل مردم آمده اند که بگویند در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حضور دارند.
وی با اشاره به بدعهدی های استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی مردم انقلابی ایران از جمله البرزی ها آمده اند تا بار دیگر با امام و شهدا عهدی دوباره ببندند.
استاندار البرز یادآورشد: ۱۳ آبان وقایع مهمی را درخود جای داده که دراین روز بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشته شد.
وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و جهاد و مجاهدت در عرصه عزت و آزادگی است، افزود: فریادهای دشمن شکن دانش آموزان در ۱۳ آبان نشان داد که ملت ایران به ویژه دانش آموزان عزیز از هیچ قدرتی جز خداوند باکی ندارند.
استاندار البرز تصریح کرد: ۱۳ آبان نماد وحدت، همدلی و همبستگی ملت رشید ایران و آغاز فروپاشی استکبار جهانی است.
وی عنوان کرد:استواری و صلابت نفوذناپذیر ملت همیشه در صحنه ایران قابل تحسین است که این موضوع مهم رسالت و وظیفه مسئولان را برای خدمت رسانی به مردم دو چندان می کند.
شهبازی افزود: باید با تکیه بر ظرفیت های داخلی، همانند چهل سال گذشته قله های موفقیت و افتخار به دست جوانان این مرز و بوم فتح شود.
وی ادامه داد: در دهه پنجم انقلاب نیز دانش آموزان و ملت غیورایران با تکیه بر منشورگام دوم انقلاب به عنوان یک منشور تربیتی در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا