امام جمعه جدید گلبهار معرفی شد


امام جمعه جدید گلبهار معرفی شد

مشهد- ایرنا- حجت الاسلام جواد غلامی روز سه‌شنبه طی مراسمی در شهر جدید گلبهار با حکم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی در این مراسم گفت: برپایی نماز جمعه یکی از محورهای مهم نزدیک شدن انسان به خداوند است و انسان هایی ضعیف هستند که این ارتباط را ندارند.

حجت الاسلام محمد حسین ایزدی افزود: نماز جمعه با همه نمازها متفاوت است که در خطبه اول استحکام بیشتر انسان به خداوند تبارک تعالی مطرح است که منجر به تحکیم مبادی عقیدتی شده و در خطبه دوم نیز بصیرت افزایی یعنی همان وحدت کلمه تاکید می‌گردد.

وی با قدردانی از فعالیت‌های حجت الاسلام مروج به عنوان امام جمعه گلبهار اظهار داشت: ویژگی‌های خوب ایشان در عرصه فعالیت نماز جمعه گلبهار بسیار مثمر ثمر بوده و همین امر موجب تحکیم وحدت بین مردم و مسئولین شده است.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام مروج قدردانی شد و حجت الاسلام جواد غلامی به عنوان امام جمعه شهر جدید گلبهار معرفی گردید.

شهر جدید گلبهار یکی از شهرهای جدید استان خراسان رضوی در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد است.

این شهر از جنوب به سلسله کوه‌های بینالود، از شمال به کوه‌های هزار مسجد منتهی شده و به علت قرار گرفتن بین دو رشته کوه دارای هوایی مناسب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن