هدایت نیات واقفان به سمت مشکلات روز جامعه با ارائه مشاوره‌های وقفی


هدایت نیات واقفان به سمت مشکلات روز جامعه با ارائه مشاوره‌های وقفی

حجت‌الاسلام حسنی‌نیا گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه مشاورهای وقفی را در استان‌ها مستقر کرده تا وقف‌های خیرین را به سمت حل مشکلات مهم جامعه همچون ازدواج و اشتغال هدایت کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: برنامه «صبح و گفتگو» با موضوع بخشش و گذشت در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام «امرالله حسنی نیا»، معاون اوقافی سازمان اوقاف و امور خیریه از آنتن رادیو گفت و گو پخش شد.

حجت الاسلام حسنی نیا در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار کرد: بخشش و هدیه دادن از جمله دستورات دین اسلام و مکتب تشیع به مسلمانان است.

معاون اوقافی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: یکی از مصادیق بخشش و ایثار در سازمان اوقاف و امور خیریه بخشش و وقف اموال و دارایی های افراد به عنوان ثمره عمر آنها است، این کار ضمن رفع بخشی از مشکلات جامعه آرامش را در بین مردم جاری می کند.

وی با اشاره به تأکید قرآن کریم به گذشت و بخشش و انفاق در راه خدا ابراز کرد: انفاق و هدیه دادن موجب رفع مشکلات کشور و رفع اختلافات طبقاتی می شود.

حسنی نیا در پایان خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه طبق نیازسنجی ها و بررسی خلأهای موجود در کشور، مشاورهای وقفی را در استان های مختلف مستقر کرده تا وقف های خیرین را به سمت حل مشکلات مهم جامعه مانند ازدواج و آسیب های اجتماعی و ... هدایت کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری