یک‌هزار و 452 دانش‌آموز دختر استان مرکزی راهی مناطق دوران دفاع مقدس می‌شوند


یک‌هزار و 452 دانش‌آموز دختر استان مرکزی راهی مناطق دوران دفاع مقدس می‌شوند

اراک - ایرنا - معاون روابط‌عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اعزام یک‌هزار و 452 دانش‌آموز دختر این استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور هدف‌گذاری شد.

سرهنگ پاسدار «احمد شهرجردی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: شهرستان اراک با اعزام ۶۱۶ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بیشترین سهم راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: این دانش آموزان از مقطع دوم متوسطه هستند و از ۱۸ آبان ماه جاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند که اولین اردوی راهیان نور دانش‌آموزی نیز با اعزام ۸۸ دانش آموز از شهرستان زرندیه خواهد بود.

معاون روابط‌عمومی استان مرکزی اظهار داشت: اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی دختران این استان تا چهارم آذرماه سال جاری ادامه دارد و اعزام راهیان نور دانش‌آموزی پسران استان نیز از اسفندماه امسال آغاز می شود.

سرهنگ شهرجردی، با بیان اینکه اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی اختیاری و با رضایت والدین انجام می شود، بیان کرد: این اردوی دانش آموزی سه روزه است و یک پیشکسوت دفاع مقدس نیز به عنوان راوی با هر کاروان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شود.

وی گفت: زایران راهیان نور عمومی به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت، فکه، چزابه، دشت عباس و اروند کنار بازدید می‌کنند.

معاون روابط‌عمومی سپاه استان مرکزی اضافه کرد: تشریح و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب مهم‌ترین هدف از اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ شهرجردی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان باید با الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) و پشتیبانی همه جانبه از مقام معظم رهبری در مسیر شهدای جنگ تحمیلی گام برداشته و برای آبادانی ایران اسلامی تلاش مضاعف کنند.

سال گذشته بیش از پنج هزار و ۵۰۰ دانش آموز و یکهزار و ۲۰۰ دانشجو از استان مرکزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز