تقدیر از برترین‌های «سوگواره عکاسی اشک» در جشن بزرگ بیعت/سفر برگزیدگان به کربلا


تقدیر از برترین‌های «سوگواره عکاسی اشک» در جشن بزرگ بیعت/سفر برگزیدگان به کربلا

برترین‌های «سوگواره عکاسی اشک» که به همت موسسه مصاف ایرانیان در ماه‌های محرم و صفر برگزار شد همزمان با جشم بزرگ بیعت در میدان آئینی امام حسین(ع)، معرفی و تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، موسسه مصاف ایرانیان با فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین علیه السلام در راستای بزرگداشت اشک بر سالار شهیدان، مسابقه ای با عنوان «سوگواره عکاسی اشک» را برگزار کرد تا هم محبان آن حضرت(ع) را در آئین بزرگداشت با خود همراه کند و هم این آئین را به نظر اهل عالم برساند.

بنابر این گزارش، محورهای مسابقه به شرح ذیل است:

عزاداری، سقا و عزاداران، فضا آرایی هیئات، دسته های عزاداری، موکب های عزاداری، پذیرایی از عزاداران و کودکان و عزاداری.

بنابر این گزارش، در ماه های محرم و صفر بیش از سه هزار اثر به این سوگواره ارسال شد که توسط هیئت داوران مشتکل از آقایان ساتیار امامی (عکاس خبری، مستند ساز و دبیر عکس روزنامه های کارگزاران، همشهری و جام جم)، بابک برزویه ( برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم)، مهدی توکلیان ( عکاس، روزنامه نگار و فعال فرهنگی)، محمد صادق زرجویان(گرافیست و عکاس تئاتر، عضو انجمن عکاسان ایران) و حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده (کارگردان ، عکاس ، نویسنده ، فعال فرهنگی) از یکشنبه، 12 آبان مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

از میان آثار ارسالی پنج اثر با رای داوران برگزیده شده اند که روز پنجشنبه، 16 آبان ماه مصادف با نهم ربیع الاول در جشن بزرگ بیعت با در میدان آئینی امام حسین(ع) معرفی و تقدیر می شوند.

کمک هزینه سفر به کربلای معلی جایزه در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این سوگواره است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از برخورد ماشین شاسی بلند با گله گوسفندان