سوگواره ملی خاتون رضوی در مشهد برگزار شد


سوگواره ملی خاتون رضوی در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- سوگواره ملی فرهنگی خاتون رضوی با موضوع نقش زن در تبیین فرهنگ رضوی به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در اردوگاه باغ خاتون مشهد برگزار شد.

مدیر باغ اردوگاه خاتون روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین سوگواره فرهنگی خاتون رضوی با موضوع نقش زن در تبیین فرهنگ رضوی از ششم تا شانزدهم آبان ماه با حضور برگزیدگان زن جشنواره‌های مرتبط با فرهنگ رضوی برگزار شد.

معصومه بائدی افزود: زنانی که در جشنواره‌های مختلف مرتبط با فرهنگ رضوی حضور یافته‌ و صاحب آثار برجسته و برگزیده از این رویدادها بودند جواز شرکت در سوگواره ملی فرهنگی خاتون رضوی را داشتند.

وی اضافه کرد: در نهایت ۷۸ زن در رده‌های مختلف سنی از ۱۴ استان کشور با ۱۴۷ اثر در ۱۵ رشته سه بخش ادبی، هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی نخستین سوگواره فرهنگی خاتون رضوی حضور یافتند و آثار خود را در نمایشگاهی در معرض بازدید قرار دادند.

مدیر باغ اردوگاه خاتون رضوی گفت: پایان بخش این سوگواره دیدار ۳۴ نفر از بانوان برگزیده آن با تولیت آستان قدس رضوی در شب گذشته بود که در این دیدار این بانوان از رهنمودهای حجت الاسلام مروی بهره‌مند شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی