برای جلب نیات واقفان به ساخت و توسعه مساجد تلاش می‌کنیم


برای جلب نیات واقفان به ساخت و توسعه مساجد تلاش می‌کنیم

حجت‌الاسلام خاموشی با بیان‌اینکه در زمینه تشویق واقفان به وقف مسجد فعالیت‌های گسترده‌ای تاکنون از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شده است، گفت: بنابر نیات واقفان از مساجد حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

حجت الاسلام «سید مهدی خاموشی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای تشویق خیرین برای ساخت مسجد در شهرک های جدیدالتاسیس و فاقد مسجد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسجد، موقوفه ای انتقاعی است، ما تابع نیات واقفین هستیم، اما در زمینه تشویق واقفین به وقف در زمینه مسجد فعالیت های گسترده ای تاکنون انجام شده و این فعالیت ها در آینده نیز استمرار دارد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان باید با همکاری دیگر دستگاه ها جدی تر و جهادی تر در زمینه تشویق خیرین در میدان عمل باشد، افزود: در زمینه پشتیبانی از مساجد نیز سازمان اوقاف و امور خیریه در صورتی که نیات واقفان مرتبط باشد، از مساجد حمایت می کند.

وی با اشاره به نقش مساجد در پیشبرد گام دوم انقلاب، تاکید کرد: مساجد و فضاهای دینی نقش تاثیرگذاری در پیروزی و پشتیبانی از انقلاب داشته اند و انسان هایی که مقتدای خود را امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری قرار دادند، برای حفظ این انقلاب ایثار و جانفشانی بسیاری کرده اند و در گام دوم انقلاب هم با بررسی اهداف انقلاب اسلامی برای دستیابی به این اهداف تلاش کنند.

حجت الاسلام خاموشی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب ما با مسائلی همچون تحریم و مشکلات اقتصادی روبرو هستیم که سازمان اوقاف و امور خیریه نیز به صورت ویژه به این موضوع توجه دارد. همان گونه که مقام معظم رهبری در بیانیه دوم انقلاب در موضوع فناوری، علم و پیشرفت توسط نسل جوان مواردی بیان داشتند، ما نیز در سازمان اوقاف و امور خیریه با این جوانان ارتباط برقرار کردیم، که بتوانیم در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟