بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای 23 مود مختلف است


بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای 23 مود مختلف است

اطلاعات جدیدی از سوی بازی Call of Duty: Modern Warfare به تازگی منتشر شده که خبر از اضافه شدن 23 حالت مختلف به بازی می‌دهد.همانطور که خبر دارید از زمانی که ماه گذشته بازی Call of Duty: Modern Warfare به صورت جهانی عرضه شده، کاوشگران اطلاعات فایل‌های نصبی نسخه رایانه‌های شخصی را تا آخرین نقطه وجودی آن کندوکاو می‌کنند و به تازگی فایل‌های مخفف جدیدی...

اطلاعات جدیدی از سوی بازی Call of Duty: Modern Warfare به تازگی منتشر شده که خبر از اضافه شدن 23 حالت مختلف به بازی می‌دهد.همانطور که خبر دارید از زمانی که ماه گذشته بازی Call of Duty: Modern Warfare به صورت جهانی عرضه شده، کاوشگران اطلاعات فایل‌های نصبی نسخه رایانه‌های شخصی را تا آخرین نقطه وجودی آن کندوکاو می‌کنند و به تازگی فایل‌های مخفف جدیدی تحت عنوان BR برای حالت بتل رویال در فایل‌های آپدیت اخیر پیدا کردند. اکنون به نظر می‌رسد که استودیو اینفینیتی وارد چندین و چند حالت بسیار متفاوت از همان ابتدا در بازی گنجانده که هنوز معرفی نشده‌اند.

در کشف اخیر کاوشگران متوجه 23 عنوان مختلف برای مودهای متفاوت بازی شدند که هنوز نه معرفی شده‌اند و نه عرضه شده‌اند. این احتمال وجود دارد که این عناوین، بازمانده حالت‌هایی بوده که از ابتدا برنامه ساخت آن‌ها وجود داشتند و به بازی نیز اضافه شدند، اما در انتها و پیش از عرضه جهانی بازی Call of Duty: Modern Warfare استودیو تصمیم به حذف آن‌ها گرفته است. با این حال، علاوه بر چند مود کلاسیک سری کال آو دیوتی، اشاراتی به بخش‌های کاملاً جدیدی شده که بازیکنان تاکنون آن‌ها را تجربه نکرده‌اند.

برخی از فایل‌های اشاره شده بدین صورت هستند:

Showdown (+ Hardcore) (gametype_showdown) Onslaught (gametype_onslaught) Incursion (gametype_incursion) Fireteam (+ Hardcore) (gametype_fireteam) Breach (gametype_breach) Arms Race (+ Hardcore) (gametype_arm)
و در زیر نیز فایل‌های دیگری که از وجود مودهای مختلف خبر می‌دهند اما بر خلاف عنواین بالایی، توضیحاتی نیز برای آن‌ها ذکر شده است:
Team Juggernaut (gametype_tjugg): هر تیم یک جاگرنات دارد. تعداد کشتارهایی که جانگرات‌ها می‌گیرند، امتیازهای بیشتری دارند. اولین تیمی که به حد امتیازی موردنظر برسد، برنده می‌شود. Reinforce (gametype_siege): نقاط مختلف را تصرف کنید تا هم‌تیمی‌های کشته شده را احیا کنید. گرفتن تمامی نقاط باعث برنده شدن یک راند می‌شود. Rupture (gametype_rugby): یک جاگرنات قدرتمند را در اختیار خود بگیرید تا از آن برای یورش به مقر اصلی دشمن برای پیروزی استفاده کنید. One in the Chamber (gametype_oic): با کشتن دشمنان، مهمات اسلحه دریافت می‌کنید. بالاترین امتیاز برنده می‌شود. Invasion (+ Hardcore) (gametype_blitz) پرچم تیم خودی را به مقر دشمن ببرید. Infected (gametype_infect): بازماندگان حذف شده اکنون تبدیل به افراد آلوده شده‌اند. همه را آلوده کنید یا زنده بمانید تا برنده بازی شوید. High Value Target (gametype_hvt): با حذف کردن بازیکنان تیم مقابل امتیاز کسب کنید. امتیازآورترین مبارز تیم حریف را از بین ببرید تا امتیازهای خود را برگردانید. Gun Game (gametype_gun): اولین بازیکنی باشید که با هر اسحله فراهم شده، یک نفر را از بین می‌برید. Grind (gametype_grind): تگ‌های مختلف را بازیابی کنید و به محل مخصوص آن ببرید تا برای تیم امتیاز کسب کنید. Drop Zone (gametype_dropzone): محل دریافت محموله را به اختیاز خود در آورید تا امتیاز کسب کنید و پکیج‌های موردنظر را دریافت کنید. Demolition (gametype_demo): تیم‌ها به دفاع و حمله دو منطقه بمبی خواهند پرداخت. دو منقطه‌ای که باید در نهایت با استفاده از بمب از بین بروند. Defender (gametype_tdef): پهباد را به اختیار خود در آورید و از آن برای آپلود اطلاعات و گرفتن امتیازات تیمی استفاده کنید. Search and Rescue (gametype_sr): تیم‌ها به نوبت دستور دفاع و حمله به یک منطقه موردنظر را دریافت می‌کنند. تگ‌ها را بردارید تا اجازه ریسپاون کردن افراد خودی را بدست آورید یا دسترسی ریسپاون افراد حریف را ندهید. Capture the Flag (gametype_ctf): پرچم دشمن را در اختیار بگیرید و به مقر خود برگردانید. Fire Mission (+ Hardcore) (gametype_btm): دشمنان را حذف کنید، مقر فرماندهی را تصرف کنید و افراد بلندپایه را نجات دهید تا برای تیم خود امتیاز کسب کنید. Assault (gametype_assault): افراد تیم یورشی به منطقه بمب حمله می‌کنند، افراد تیم دیگر دفاع می‌کنند. All or Nothing (gametype_aon): یک اسلحه شخصی‌سازی‌ شده و چاقو پرتابی را در اختیار بگیرید، در عوض خبری از مهمات ابتدایی نیست. با کشتن افراد حریف، قدرت‌های اضافی می‌گیرید اما تمامی آن‌ها را در زمان کشته شدن از دست می‌دهید.
در انتها باید گفت احتمال آن وجود دارد که تمامی مودهای ذکر شده به بازی اضافه نشوند اما احتمالاً در ماه‌های آتی برخی از آن‌ها به طور حتم توسط استودیو اینفینیتی وارد به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه خواهند شد. باید منتظر ماند و دید.
بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای 23 مود مختلف استبازی Call of Duty: Modern Warfare دارای 23 مود مختلف است

منتخب امروز


تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...