دانلود نسخه کامل نرم افزار اندرویدی موزیک پلیر فوق العاده Poweramp


مجله آنلاین موبنا – با این نرم افزار برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادر خواهید بود آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید و از داشتن یک پلیر قدرتمند لذت ببرید! تا به امروز ده ها مورد از بهترین و زیباترین موزیک پلیرهای موجود در گوگل پلی را عرضه کرده ایم که همگی با استقبال عالی روبرو گردیده اند اما وجه تمایزی که میان Poweramp Music Player با...

مجله آنلاین موبنا – با این نرم افزار برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادر خواهید بود آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید و از داشتن یک پلیر قدرتمند لذت ببرید! تا به امروز ده ها مورد از بهترین و زیباترین موزیک پلیرهای موجود در گوگل پلی را عرضه کرده ایم که همگی با استقبال عالی روبرو گردیده اند اما وجه تمایزی که میان Poweramp Music Player با دیگر موزیک پلیرهای موجود دارد کیفیت بسیار زیاد آن در پخش فایل های صوتی است که شما دوستداران موزیک را به وجد می اورد! Poweramp Music Player را نصب کنید و سپس با مراجعه به ان و انتخاب یک موزیک، پخشی فوق العاده را تجربه کنید! این موزیک پلیر تا به امروز ببش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند! پس اگر به دنبال یک موزیک پلیر حرفه ای، خاص و قدرمند هستید همین الان Poweramp Music Player را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و از داشتن اش لذت ببرید!

برخی از ویژگی های برنامه محبوب Poweramp Music Player FULL اندروید :

10 باند اکولایزر برای همه ی فرمت ها باس جداگانه و تنظیمات برای میزان صدای زیر و بم دانلود کاور آلبوم ها ویرایش تگ آهنگ ها دارا بودن 4 نوعویجتبرای هوم اسکرین قفل صفحه اختصاصی هنگام پخش دارا بودن پوسته های متنوع جست و جوی سریع بین پوشه های آهنگ و ده ها ویژگی دیگر …

اپلیکیشن Poweramp Music Player با بیش از 50 میلیون دریافت بر اساس هزاران رای امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کرده است! هم اکنون شما می توانید جدیدترین نسخه ی پلیر Poweramp Music Player FULL را به صورت رایگان دریافت کنید، همانطور که مشخص شده نسخه ما کامل است و امکان استفاده از تمام قابلیت ها بدون نیاز به پرداخت وجود دارد!

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */ تغییرات آپدیت • 853: hot fix for playlist battery usage issue • Samsung Android 10 beta support • Show On Lock Screen support for Android 10 (requires permission) • stream genre/description metadata in Info/Tags dialog • folders By path (case sensitive) sorting • Hi-Res for Redmi Note 8 Pro • fixes for some Android 5.0 / custom ROMs • fixed issue with Click Restarts Track option • other fixes • translations updates: big thanks to all our Crowdin translators!

دانلود فایل نصبی اصلی ARM با لینک مستقیم – 7 مگابایت

دانلود فایل نصبی اصلی ARM64 با لینک مستقیم – 7 مگابایت

دانلود فایل نصبی آنلاک ARM با لینک مستقیم – 7 مگابایت

دانلود فایل نصبی آنلاک ARM64 با لینک مستقیم – 7 مگابایت

دانلود فایل نصبی پلاگین (رقص نور) با لینک مستقیم – 5 مگابایت

دانلود فایل فشرده اسکین متریال و رنگین کمان و غیره – 33 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علت اصلی خود زشت پنداری چیست؟