راهیان نور یک جبهه فرهنگی است


راهیان نور یک جبهه فرهنگی است

کرج –ایرنا - مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت : راهیان ‌نور مبنای حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی میان نسل جوان است تا شناخت آینده سازان نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر شود.

قاسم پوستین دوز روز پنجشنبه در آیین پنجمین اعزام دانش آموز دختر این ناحیه درآستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج اظهارداشت: تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی از اهدف اصلی برنامه های فرهنگی- تربیتی در مدارس است.
وی خاطرنشان کرد: تربیت نیروهای موثر و کارآمد در مدارس می‌تواند آینده انقلاب اسلامی را روشن‌ تر کند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تصریح کرد: آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس، تجدید میثاق آنان با شهدا و فراگیری فرهنگ شهادت توسط دانش آموزان از اهداف این اردوها است.
پوستین دوز یادآورشد: نسل جوان کشور باید بداند که برای توسعه، آبادانی و امنیت فعلی کشور رزمندگان در چه محل هایی و با چه وضعی با دشمن متجاوز برخورد کرده اند.
وی ادامه داد: راهیان نور فرصتی برای نشان دادن جلوه های ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است و هرکس قدمی در این عرصه بردارد باید با نیت خدمت به شهدا باشد.
پوستین دوز از اردوی راهیان نور به عنوان یک برنامه ملی مهم با محوریت تربیتی یاد کرد و افزود: دراین اردو برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
امروز ۱۷۶ دانش آموز دختر ناحیه چهار کرج به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمریکا به دیوان بین‌المللی کیفری: سراغ اسرائیل بروید سراغتان می‌آییم