برف و باران در راه زنجان


برف و باران در راه زنجان

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی زنجان گفت: هفته آینده شاهد بارش برف و باران در استان خواهیم بود.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جوی استان، اظهار کرد: وضعیت جوی امروز استان، صاف همراه با وزش باد بوده و این وضعیت جوی فردا هم در استان ادامه می‌یابد؛ همچنین طی روزهای آینده شاهد آغاز کاهش دما نیز خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به افزایش پوشش ابر از اواخر وقت پنج‌شنبه در استان، ادامه داد: این پوشش ابر موجبات وقوع بارندگی‌ را برای روز جمعه در منطقه طارم به ویژه در ارتفاعات این شهرستان فراهم خواهد آورد. همچنین روز شنبه سامانه بارشی وارد استان زنجان خواهد شد.

وی فعالیت سامانه همراه با بارش برف و باران را تا پایان هفته دانست و گفت: کاهش دما دیگر پدیده جوی پیش‌بینی شده برای هفته آینده بود و روند کاهش دما، آب و هوای زمستانی را در استان حاکم خواهد کرد.

سلطانی تصریح کرد: نوسان دمایی شهر زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ درجه بوده و زنجان در این بازه زمانی، دمایی بین سه درجه زیر صفر و ۱۸ درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان از ثبت دمای هفت درجه زیر صفر در خیرآباد به عنوان سردترین دما در استان طی روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: بالاترین دمای این بازه زمانی با ۲۰ درجه بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان