نسخه طلایی ایرپاد پرو کاویار با قیمت نجومی وارد بازار می شود


رسانه کلیک – به نظر می رسد که برند کاویار، به ساخت نسخه های چرمی و الماسی ایرپاد پرو اپل راضی نبوده و اخیرا نسخه گران قیمت تری را به بازار عرضه کرده است. نسخه طلایی ایرپاد پرو کاویار از طلای 18 عیار ساخته شده و تنها ایرفون طلایی در کل دنیا به شمار می […] نوشته نسخه طلایی ایرپاد پرو کاویار با قیمت نجومی وارد بازار می شود اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – به نظر می رسد که برند کاویار، به ساخت نسخه های چرمی و الماسی ایرپاد پرو اپل راضی نبوده و اخیرا نسخه گران قیمت تری را به بازار عرضه کرده است. نسخه طلایی ایرپاد پرو کاویار از طلای 18 عیار ساخته شده و تنها ایرفون طلایی در کل دنیا به شمار می آید.

گوشواره های هوشمند، وجود خارجی ندارند، اما جدیدترین محصول کاویار، یعنی ایرپاد پرو از طلای 18 عیار ساخته شده است! برند لاکچری روسی کاویار پس از نسخه مشکی و همینطور نسخه الماسی 20000 دلاری، از نسخه طلایی ایرفون های استریوی بی سیم اپل رونمایی کرد. محصول جدید کاویار به دلیل کاربرد طلا به جای پلاستیک، وزن بیشتری نسبت به ایرپادهای معمولی دارد. در واقع کاربر یک جفت گوشواره طلایی را خریداری می کند که قادر به پخش صوت و موسیقی هستند.

طبق گفته کاویار، این دستگاه در نوع خود بی نظیر بوده و در حقیقت تنها یک جفت ایرپاد پرو طلایی ساخته شده است. تنها علامت های موجود روی مجموعه ایرپاد کاویار، به نشان تاج این شرکت روی محفظه و حروف R (راست) و L (چپ) روی بادها اشاره می کند.

نسخه طلایی ایرپاد پرو دارای محفظه شارژینگ و ایرفون های ساخته شده از یک تکه طلای 18 عیار است. با این حال جدای از کاربرد طلا، ایرپاد پرو نیز همانند نسخه معمولی، دارای تراشه H1 بوده و طول عمر باتری آن به پنج ساعت می رسد. به علاوه، یک سیستم کاهش نویز فعال نیز در این دستگاه جاسازی شده است.

نسخه طلایی ایرپاد پرو کاویار با قیمت نجومی وارد بازار می شود

نسخه طلایی ایرپاد پرو کاویار با قیمت نجومی وارد بازار می شود

کمپانی اپل در ماه گذشته، ایرپاد پرو را به بازار عرضه کرد. این محصول به سیستم حذف نویز و کنترل های لمسی مجهز شده است. یک مجموعه ایرباد معمولی به قیمت 250 دلار به فروش می رسد. با این حال برای خرید تنها مجموعه ایرپاد پرو کاویار طلایی، باید مبلغی در حدود 67,790 دلار را هزینه کرد.

به نظر می رسد که 99 درصد از افراد، به داشتن ایرپاد پرو 1550 دلاری با چرم پایتون و لوگوی طلایی کاویار بسنده کنند و تنها افرادی مثل شاهزاده سعودی مایل به خرید چنین محصول لوکس و گران قیمتی باشد. با این حال اگر پول زیادی در حساب خود دارید، می توانید ایرپاد پرو کاویار را از وب‌سایت فروش رسمی این شرکت خریداری کرده و از سرویس تحویل رایگان این محصول بهره مند شوید!

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری