بازی Death Stranding در اولین هفته فروش خود مقام دوم جدول را کسب کرد


بازی Death Stranding در اولین هفته فروش خود مقام دوم جدول را کسب کرد

آمار جدول فروش هفتگی بازی‌های ویدئویی در بریتانیا به تازگی منتشر شده و بازی Death Stranding توانست در رتبه دوم جدول قرار بگیرد. بنا به گزارش GamesIndustry و آمار و ارقامی که توسط UKIE / Gfk Chart-Track منتشر شد، بازی Death Stranding در اولین هفته فروش خود سربلند بیرون آمد و توانست تنها پس از گذشت دو روز از عرضه جهانی در مقام دوم جدول، پایین‌تر از...

آمار جدول فروش هفتگی بازی‌های ویدئویی در بریتانیا به تازگی منتشر شده و بازی Death Stranding توانست در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

بنا به گزارش GamesIndustry و آمار و ارقامی که توسط UKIE / Gfk Chart-Track منتشر شد، بازی Death Stranding در اولین هفته فروش خود سربلند بیرون آمد و توانست تنها پس از گذشت دو روز از عرضه جهانی در مقام دوم جدول، پایین‌تر از عنوان محبوب Call of Duty: Modern Warfare قرار بگیرد.

بازی Death Stranding همچنین توانست به دومین IP جدید پرفروش و دومین عنوان انحصاری پرفروش کنسول پلی‌استیشن 4 در سال 2019 تبدیل شود. مقام اول در هر دو بخش متعلق به دیگر عنوان موفق سونی Days Gone می‌شود که توانسته بود 36 درصد نسخه بیشتری نسبت به اثر کوجیما در زمان عرضه ابتدایی خود فروش داشته باشد.

در همین حال نباید از بازی Call of Duty: Modern Warfare از سری تمام‌نشدنی کال آو دیوتی غافل شد که توانست در سومین هفته متوالی عرضه خود مقام اول را بار دیگر از آن خود کند. عنوانی که توانسته در همین مدت 26 درصد فروش بهتری نسبت به بازی Black Ops 4 در سال گذشته داشته باشد. بازی Luigi’s Mansion 3 انحصاری کنسول نینتندو سوئیچ که هفته گذشته در جایگاه دوم قرار گرفته بود این هفته به مقام چهارم نزول پیدا کرده است و بازی FIFA 20 نیز مقام سوم را از آن خود کرده است.

نسخه جدید سری قدیمی NFS، بازی Need for Speed Heat که همچون اثر کوجیما تنها دو روز از عرضه جهانی آن می‌گذشت، در مقام پنجم جای گرفته است. باید به این نکته نیز اشاره کرد که Heat به روند نزولی فروش سری ادامه داده است و 41 درصد فروش نسخه کمتری نسبت به عنوان Payback در سال 2017 داشته است.

جدول 10 عنوان پرفروش در هفته گذشته بدین شرح است:

Call of Duty: Modern Warfare Death Stranding FIFA 20 Luigi’s Mansion 3 Need for Speed Heat Mario Kart 8 Deluxe Fortnite: Darkfire Bundle Mario Sonic at the Tokyo Olympic Games 2020 Minecraft Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville
بازی Death Stranding در اولین هفته فروش خود مقام دوم جدول را کسب کردبازی Death Stranding در اولین هفته فروش خود مقام دوم جدول را کسب کرد

منتخب امروز


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان