نماینده مجلس: حل مشکلات مردم را به مرور زمان نسپریم


نماینده مجلس: حل مشکلات مردم را به مرور زمان نسپریم

تهران-ایرنا- نماینده مردم ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: کوتاهی‌هایی در رسیدگی به امور ساکنان شهرک امام خمینی اتفاق افتاده و باید مشکلات آنها در اسرع وقت حل کنیم و به مرور زمان نسپاریم.

سید فرید موسوی در حاشیه نشست ستاد بازآفرینی استان مشترک با شهرستان که در شهر پردیس برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشد جمعیتی شهرستان پردیس قابل قیاس با شهرهای دیگر نیست و باید با نگاه ویژه مسائل این شهرستان را رفع و حل کرد.

وی افزود: چالش های ما در این شهرستان با توجه به بارگذاری جمعیت بیشتر و متنوع تر از سایر شهرهای استان تهران است.

نماینده مجلس با اشاره به اهمیت برگزاری نشست بازآفرینی شهری استان در پردیس خاطر نشان کرد: در ماه های آینده شاهد برکات این نشست بر حسب هماهنگی های انجام شده در رفع و حل مشکلات اهالی ازوون تپه، ترک آباد و شهرک امام خمینی خواهیم بود.

موسوی عنوان کرد: ارائه راهکارهای اثر بخش، اجرایی و عملیاتی از سوی ادارات شهرستان طی یک هفته مهلت تعیین شده در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در رسیدگی امور مردم مناطق یاد شده کوتاهی کردیم، خاطر نشان کرد: در حدود ۳۰۰ خانوار از حداقل امکانات محروم هستند و اجرایی شدن برنامه های اثر بخش و عملیاتی ادارات در اولویت قرار دارد.

حاشیه نشینی و بافت های فرسوده آسیب زا هستند

فرماندار شهرستان پردیس اظهار داشت: یکی از دلایل آسیب های اجتماعی مسائل حاشیه نشینی و بافت های فرسوده ای هستند که امکانات کمی دارند و بازآفرینی شهری، برنامه خوب دولت برای رفع مشکلات یاد شده است.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به مصوبات جلسه بازآفرینی اظهار داشت: مصوبات این جلسه به منزله مصوبات ستاد استانی و لازم الاجرا برای همه ادارات شهرستان هستند.

وی افزود: در جلسات گذشته ستاد بازآفرینی شهرستان دو منطقه ازوون تپه و ترک آباد در بومهن و شهرک امام خمینی در پردیس به عنوان مناطق هدف تعیین شد تا به طور ویژه مشکلات ساکنان محروم آنها حل و رفع شود.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: اعتبارات خوبی به مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان از سوی دولت برای استان تهران در نظر گرفته شده اما تاکنون رقم ناچیزی جذب شده است.

رضایی با اشاره به مشکل اراضی بدون اسناد مالکیت در شهر بومهن اظهار داشت: با تشکیل کمیته رسیدگی به وضعیت اراضی قولنامه ای در شهر بومهن، کسانی که مدعی مالکیت زمین در بومهن هستند با ارائه مدارک قطعی مالکیت برای دریافت اسناد خود به اداره ثبت شهرستان مراجعه کنند.

شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر