محو دولت اسرائیل به معنای محو حکومت رژیم صهیونیستی است


محو دولت اسرائیل به معنای محو حکومت رژیم صهیونیستی است

تهران - ایرنا- رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان این که محو رژیم صهیونیستی یعنی مردم فلسطینی که صاحبان اصلی آن سرزمین هستند، خودشان دولت خودشان را انتخاب کنند، تاکید کردند: محو دولت اسرائیل به معنای محو آن حکومت و رژیم تحمیلی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای پیش ظهر جمعه در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشتند: موضع ما در قضیه‌ فلسطین قطعی و اصولی است. امام از پیش از انقلاب، خطر نفوذ و ظلم صهیونیست‌ها را تصریح می کرد؛ اوایل پیروزی انقلاب اسلامی هم ایران مرکز صهیونیست‌ها در تهران را به فلسطینی‌ها داد.

ایشان افزودند: این، هم یک کار واقعی بود، هم یک کار نمادین. ما به فلسطینی‌ها کمک کردیم و باز هم کمک می کنیم، هیچ‌گونه ملاحظه‌ای هم نداریم و همه‌ دنیای اسلام باید این کار را بکند.

رهبر معظم انقلاب اسلام تصریح کردند: در بیانات امام راحل و بیانات مسئولین جمهوری اسلامی، مکرر «محو دولت اسرائیل» مطرح شده است؛ این به معنای محو مردم یهودی نیست؛ ما با آنها هیچ کاری نداریم. این به معنای محو آن حکومت و رژیم تحمیلی است.

حضرت آیت الله خامنه ای یادآور شدند: محو رژیم صهیونیستی یعنی مردم فلسطینی که صاحبان اصلی آن سرزمین هستند، خودشان دولت خودشان را انتخاب کنند و اراذلی مانند نتانیاهو را ازاله کنند و این اتفاق خواهد افتاد؛ مثل کشور بالکان که بعد از ۶۰ سال مستقل شد و ملت به کشور خودشان برگشتند.

ایشان فرمودند: ما طرف‌دار مردم و استقلال فلسطین هستیم؛ ما یهودستیز نیستیم. یهودی‌ها در کشور خودمان با کمال امنیت زندگی می کنند.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش در خانواده نیکا شاکرمی