همه باید جلوی فساد و مفسدان بایستیم


همه باید جلوی فساد و مفسدان بایستیم

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنان اخیر رئیس قوه قضاییه در خصوص مبارزه با فساد گفت: همه ما باید محکم و الهی کارها را انجام دهیم و جلوی فساد و مفسدان بایستیم.

آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، افزود: رئیس قوه قضاییه شب گذشته از قضات خواست که «محکم بایستند، استدلال کنند، حکم صادر کنند و محکم هم اقدام کنند.» که این طرز تفکر بسیار برای مردم نویدبخش است.

وی ۱۷ ربیع‌الاول، ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) را به عالم بشریت تبریک گفت و از مردم خواست به وظایف خود در قبال خدا و رسولش و به نوع تربیت خود فکر کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه، مدیریت و تربیت ابدی را برای همه انسانها ضروری دانست و گفت: در همه جای دنیا با دانشمندان و فیلسوفان خود برای تربیت انسانها برنامه‌ریزی می‌کنند اما فقط خود خدا می‌تواند عالم و انسانها را به صورت ابدی مدیریت کند و خدا هم پیامبر خود را مامور این کار کرده است.

آیت‌الله علما در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ۲۴ آبان، روز گرامیداشت آیت‌الله علامه سیدمحمدحسین طباطبایی اشاره کرد و افزود: این فیلسوف بزرگ در همه زمینه‌ها و علوم مختلف صاحب نظر، فکر و اندیشه بود و جای خالی او هنوز پر نشده و پرنخواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به آغاز هفته بسیج در هفته آینده افزود: همه مردم بسیجی و در وقت مشکل و سختی پای کار هستند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه، روز کتاب و کتابخوانی، روز استقلال و تشکیل دولت فلسطین و همچنین روز شهادت مهدی زین‌الدین را گرامی داشت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازسازی یک سرقت ناجوانمردانه در کرمانشاه