بازسازی یک سرقت ناجوانمردانه در کرمانشاه


بازسازی یک سرقت ناجوانمردانه در کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - صحنه سرقت ناجوانمردانه محله بهار کرمانشاه که در آن مالک خانه که یک خانم میانسال بود و بعد از آویزان شدن به ماشین، توسط سارقان حدود 10 متر روی آسفالت کشیده شد، روز سه‌شنبه در محل حادثه بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز ۱۱ خرداد تصاویر ضبط شده از یک سرقت در محله بهار کرمانشاه و انتشار آن در فضای مجازی احساسات مردم را جریحه دار کرد؛ ساعت ۲۲، دو خانم بعد از پیاده شدن از خودرو و برای ورود به خانه با در باز مواجه شده و شروع به داد و فریاد می‌کنند تا همسایه ها را مطلع کنند.

سارقان که چهار نفر به همراه ۲ همدست بودند دستپاچه شده و به علت تشابه ماشین ها ابتدا سوار ماشین مالک شده و بعد از پیاده شدن و برای سوار شدن به ماشین خود همان بانوی میانسال را با ضربه محکمی به دیوار کوبیده تا از سر راه خود بردارد.

این زن شجاع مجددا از جای برخواسته و قصد جلوگیری از فرار خودرو سارقان را دارد که خود را روی کاپوت ماشین آنها می اندازد اما آنها بدون کمترین توجهی به این موضوع با سرعت زیاد فرار می‌کنند و این زن را حدود ۱۰ متر روی آسفالت می‌کشند اما خوشبختانه آسیب جدی نمی‌بیند اما هر ۲ زن به دلیل شوک وارد شده چند دقیقه بیهوش می‌شوند.

یکی از سارقان که متاهل و ۲ فرزند هم داشت، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص جزییات این سرقت گفت: به صورت کاملا اتفاقی قصد دزدی از این خانه را داشتند و برای به دست آوردن مبلغی پول دست به این کار زدند.

بازسازی یک سرقت ناجوانمردانه در کرمانشاه «امیرحسین صفری» بازپرس شعبه پنج دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه

دستگاه قضایی در مقابل جرایم خشن برخوردی قاطع خواهد داشت

بازپرس این پرونده در صحنه بازسازی و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتشار تصاویر این سرقت در فضای مجازی که با شدت خشونت بالایی هم رخ داد موجب ناامنی شهروندان شد، گفت: بعد از این اتفاق بلافاصله دادسرا و دادستانی دستورات لازم برای پیگیری این پرونده را صادر کردند.

«امیرحسین صفری» در ادامه گفت: نیروی انتظامی هم علی رغم اینکه سرنخی نداشت، پلاک خودرو سرقتی بود، زمان سرقت شب بود و چهره سارقان هم پوشانده شده بود اما با یک تلاش مضاعف و در مدت ۱۰ روز سارقان را دستگیر و در پی آن به سرقت از این منزل اعتراف کردند.

وی ضمن هشدار جدی به کسانی که مرتکب جرایم خشن می‌شوند، تاکید کرد: این مجرمان بدانند هرچه قدر خود را مخفی کنند و از ابزارهایی استفاده کنند که شناسایی نشوند، اما با قاطعیت دستگاه قضایی و نیروهای زبده نیروی انتظامی، راهی برای فرار نخواهند داشت و در چنگال قانون می‌افتند.

این مقام قضایی استان کرمانشاه افزود: سیاست دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون اغماض با چنین مجرمانی است لذا هیچ گونه آزادی مشروط و تخفیفی شامل حال آنها نشده و سال‌های زیادی را باید در زندان بمانند و امیدی به رهایی آنها نیست.

صفری با اشاره به اینکه این سرقت فوتی نداشته است و آن ۲ مالک جراحات سطحی داشته اند گفت: به دلیل جراحات وارد شده به مالک به علت حمل روی ماشین، شکایت ایشان از سارقان اخذ شده و پیگیری می‌شود.

ساکنان محله: سرقت در محله بهار کرمانشاه زیاد است

یکی از جوانان محله بهار کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: این سومین باری است که این دزد وارد این خانه می‌شود و همچنین سرقت باطری ماشین هم در این محله زیاد است. علت آن هم این است که این محله راه در رو زیاد دارد لذا نیازمند توجه ویژه دستگاه های قضایی و امنیتی است.

یک مرد میانسال هم بر تعداد بالای سرقت در این محله تاکید کرد و گفت: چند وقت پیش حدود ۶ میلیون تومان وسایل یکی از همسایه های ما را بردند و بعد از مدتی هم کابل برق کوچه به سرقت رفت که دوباره تعویض شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند