افراد بالای 18 سال تا 10 مهر برای تزریق واکسن کرونا فرصت دارند


افراد بالای 18 سال تا 10 مهر برای تزریق  واکسن کرونا  فرصت دارند

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه به احتمال بروز موج ششم کرونا در آبان ماه اشاره کرد و گفت: در همین راستا افراد بالای 18 سال استان تا 10 مهرماه برای تزریق واکسن کرونا فرصت دارند.

دکتر ابراهیم شکیبا اظهار کرد: با توجه به عبور از قله پیک پنجم و کاهش موارد بیماری در جامعه، فرصت مناسبی جهت واکسیناسیون افراد به وجود آمده است.

وی افزود: در فرصت پیش رو تا پیک‌احتمالی بعدی باید اکثریت جامعه در مقابل این بیماری واکسینه شوند تا شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

شکیبا با اشاره به احتمال وقوع پیک ششم در آبان ماه گفت: در همین راستا اقدام فوری جهت واکسیناسیون همه افراد ضروری است، چرا که پس از دریافت دو دوز واکسن و ۱۵ روز پس از آن می توانند در اوایل آبان از کارزار سخت پیک بعدی نجات پیدا کنند.

وی افزود: در جهت سلامت جامعه مقرر شده در فاصله زمانی ۱۲ روز پیش رو یعنی تا دهم مهرماه این اقدام گسترده انجام شود.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: سقف تزریق واکسن افراد بالاتر از ۱۸ سال تا دهم مهرماه تعیین می شود و لازم است همه هم استانی ها در این مدت حداقل دوز اول واکسن خود را دریافت کنند.

شکیبا افزود: پس از این سقف زمانی واکسیناسیون نوجوانان و دانش آموزان به طور گسترده تر شروع می شود.

رییس مرکز بهداشت تصریح کرد: در خواست ما این است که افراد مراجعه به مراکز واکسیناسیون را به روزهای پایان سقف تعیین شده موکول نکنند و از همین امروز به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟