زنجان، قطب برتر در المپیاد علمی - مهارتی فوریت‌های پزشکی کشور


زنجان، قطب برتر در المپیاد علمی - مهارتی فوریت‌های پزشکی کشور

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: زنجان در هفتمین المپیاد علمی - مهارتی فوریت‌های پزشکی کشور رتبه نخست را کسب کرد.

اصغر جعفری‌روحی در گفت‌و گو با ایسنا در رابطه با برگزاری هفتمین دوره المپیاد علمی - مهارتی فوریت‌های پزشکی، اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور هر ساله با هدف ایجاد انگیزش و حس رقابت بین تکنسین‌های اورژانس کشور و افزایش قدرت مهارت علمی و عملی و توانایی آنان، المپیاد علمی - مهارتی فوریت‌های پزشکی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره المپیاد علمی - مهارتی فوریت‌های پزشکی به صورت تیمی، افزود: این المپیاد در سال‌های گذشته به صورت فردی برگزار می‌شد، اما امسال بنا بر تصمیمی که در وزارت بهداشت گرفته شد، هفتمین دوره المپیاد علمی - مهارتی فوریت‌های پزشکی به صورت تیمی در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این المپیاد علمی - مهارتی فوریت‌های پزشکی نیز حس مشارکت و کار تیمی را بین تکنسین‌های اورژانس افزایش داده است، تصریح کرد: تیم ۱۰ نفره اعزامی از قطب کلان منطقه ۶ آمایشی کشور پس از دو روز رقابت فشرده در آزمون علمی، آزمون مهارت‌های فوریت‌های پزشکی در ۵ ایستگاه، آمادگی جسمانی، رانندگی با آمبولانس و رانندگی با موتور آمبولانس موفق به کسب رتبه نخست شده و به عنوان تیم برتر در بین قطب‌های ده‌گانه دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور معرفی شد.

جعفری‌روحی خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر در این المپیاد، حاصل تلاش یک‌ساله تکنسین‌های اورژانس استان زنجان بوده و امیدواریم در سال‌های آینده با تلاش بیشتر، روند بهتری را در المپیاد داشته باشیم. آموزش‌ و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس به ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به همشهریان می‌انجامد.

به گزارش ایسنا، مهدی زمانلو، محمدرضا ولی‌زاده، محمود بهمنی و محمدعلی اصلانی از تکنسین‌های اورژانس زنجان موفق به کسب عنوان نخست هفتمین دوره المپیاد علمی - مهارتی فوریت‌های پزشکی شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان