درخشش بانوان ووشوکار میاندوآبی در مسابقات دانشجویان کشور


درخشش بانوان ووشوکار میاندوآبی در مسابقات دانشجویان کشور

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: سه نفر از بانوان ووشوکار این شهرستان موفق به درخشش در رقابت‌های دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور کشور شدند.

امیر رضاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات ووشوی قهرمانی دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی اردبیل برگزار شد و در پایان دختران ووشوکار میاندوآبی توانستند سه مدال برنز در بخش‌های «تالو» و «ساندا» را کسب کنند.

وی افزود: در این رقابت‌ها «انیس منصوری» در بخش تالو و «نگین خانیان» و «سمیرا رجب‌زاده» هر دو در بخش «ساندا» موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها ۹۰ ورزشکار از ۱۱ استان در ۲ بخش دختران و پسران حضور داشتند که رقابت‌های خود را زیر نظر داوران ملی و بین‌المللی برگزار کردند.

در مسابقات ووشوی قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های کشور که با عنوان جام گرامیداشت «سردار ناصر دستاری» برگزار شد، در بخش «ساندا» تیم اردبیل اول و آذربایجان‌غربی و خراسان‌شمالی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

همچنین در بخش «تالو» نیز اصفهان حائز رتبه نخست شد و «اردبیل الف» و «اردبیل ب» نیز به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

میاندوآب یکی از مهمترین قطب‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی به ویژه در رشته‌های ووشو و کاراته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!