نقش بهائیت در آشوب‌های اخیر در کشور غیرقابل انکار است


نقش بهائیت در آشوب‌های اخیر در کشور غیرقابل انکار است

مدیر گروه نقد فرق انحرافی قطب تعمیق باور دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: فرقه ضاله بهائیت یک لحظه به دور از سیاست نبوده و اصل تمامی اهداف آن‌ها سیاسی بوده و این فرقه یک جریان خشونت طلب است، طبیعتا در مناقشات داخلی و آشوب‌ها این فرقه نمی‌تواند خودش را دور نگه دارد. طبق مستندات، بهایی‌ها در فتنه 88 و در سال 96 در تهران و کرج هم حضور...

حجت‌الاسلام علیرضا روزبهانی در نشست خبری با اهالی رسانه در تبریز اظهار کرد: فرقه ضاله بهائیت امسال به مناسبت سالگرد تولد میرزا علی محمد شیرازی معروف به باب، جشن‌هایی را برای معرفی وی به عنوان اسطوره تمدن، مدرنیته و فردی تمدن ساز برگزار می‌کند. این فرقه، اقدامات وسیعی را در سطح بین‌المللی به راه انداخته و از جمله فیلمی تحت عنوان gate (دروازه) ساخته‌است.

وی اضافه کرد: سالروز تولد باب، ۲۰ سپتامبر بوده و بنا است جشن‌های فرقه بهائیت ادامه هم داشته باشند.

وی از برگزاری همایش‌ بین‌المللی "بهائیت، ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای" در اسفند ماه سال جاری در شیراز خبر داد و گفت: سلسله همایش‌ها و نشست‌هایی نیز در شهرهای مختلف ایران در این خصوص برگزار شده است.

روزبهانی هدف از برگزاری این همایش را روشن کردن چهره واقعی فرقه بهائیت برای عموم مردم عنوان کرد و گفت: در این راستا اقدام به برگزاری همایشی کاملا علمی و بدون کمک نهادهای حاکمیتی کردیم.

وی متذکر شد: فراخوان مقاله داده شده و تاکنون 40 عنوان مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، زمان پایان فراخوان مقاله نیز 15 بهمن ماه بوده و فرصت زیادی داریم.

وی بیان کرد: در این همایش از اقشار مختلف در سطوح مختلف جهانی مانند محققان و پژوهشگران حتی آن‌هایی که زمانی عضو فرقه ضاله بهائیت بودند و امروز به نقد آن می‌پردازند، استفاده شده است.

مدیر گروه نقد فرق انحرافی قطب تعمیق باور دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گفت: تلاش کردیم تا سلسله همایش‌های بهائیت را در استان‌هایی که هر کدام به نحوی در حوزه فرقه بهائیت فعال بودند، برگزار کنیم.

وی گفت: در آذربایجان شرقی نیز علی محمد باب به مدت سه سال زندگی کرده و در اینجا محاکمه و کشته شده و توبه نامه نوشته است.

وی، یادآور شد: این همایش در شهرهای سمنان و تبریز برگزار شد و در شهرهای اصفهان، مازندران و بوشهر نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟