احداث بیمارستان فوق تخصصی ارتش در بندرعباس


احداث بیمارستان فوق تخصصی ارتش در بندرعباس

بندرعباس-ایرنا-فرمانده نیروی دریایی ارتش از روند احداث بیمارستان فوق تخصصی سیدالشهدا در بندرعباس بازدید کرد.

امیر دریادار حسین خانزادی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ساخت بیمارستان سیدالشهدا در بندرعباس گفت: این مرکز درمانی با ۱۲۸ تخت و زیربنای ۲۰ هزار مترمربع در ۲ طبقه احداث شده که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: این بیمارستان یکی از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور و بزرگترین بیمارستان نیروهای مسلح در هرمزگان است که شامل، دستگاه‌های سی تی اسکن، ام آر آی، رادیولوژی و اکسیژن درمانی(اتاق‌های هایپر بار HBO) تراپی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: همچنین دارای بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اورژانس، مغز و اعصاب، بینایی سنجی، چشم پزشکی و ICU است.

خانزادی خاطر نشان کرد: از ویژگی‌های مهم این بیمارستان متمرکزی بودن بخش‌های تمرکزی، جراحی مغز و اعصاب، ستون فقرات، انجام عمل قلب باز و در نظر گرفتن همودیالیز برای بیماران دیالیزی، پیش بینی بخش NBC برای جنگ‌های نوین و در نظر گرفتن باند برای هلیبرن بیمار درداخل و خارج از استان است.

امیردریادار حسین خانزادی صبح امروز در سفر به هرمزگان، از روند ساخت ناوموشک‌انداز زره بازدید، در عملیات نمایشی تاخت آبی خاکی ساحل و مراسم رونمایی از سه ساختمان انتقال هسته اولیه ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش به بندرعباس حضور یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان گیاهی ریزش مو