راه‌حل اپل برای جلوگیری از بروز مشکل در iOS 14


راه‌حل اپل برای جلوگیری از بروز مشکل در iOS 14

اپل برای جلوگیری از بروز مشکل در iOS 14، نسخه بعدی سیستم‌عامل این شرکت؛ روند جدیدی را در پیش خواهد گرفت.

راه‌حل اپل برای جلوگیری از بروز مشکل در iOS 14به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل این بار پس از ارائه سیستم‌عامل جدید خود دچار مشکلاتی شد. کاربران آن در آیفون و آیپد با باگ‌هایی روبه‌رو می‌شوند که بعضی مواقع حتی موجب کاهش کارایی دستگاه می‌شود. این مسئله بسیاری از کاربران را ناراحت کرده است زیرا هنگامی که برای یک دستگاه بروزرسانی منتشر می‌شود آخرین مسئله‌ای که به آن فکر می‌شود وجود مشکل در آن است.

البته اپل در حال عرضه پچ‌های مختلفی برای سیستم‌عامل iOS 13 و iPadOS 13 است تا باگ‌های مربوطه به طور کامل رفع شوند. اما این تنها کاری نیست که اپل برای مشکلات نسخه‌های جدید سیستم‌عامل خود انجام خواهد داد زیرا در جدیدترین گزارش منتشر شده این شرکت قرار است کارهای دیگری نیز انجام دهد تا به طور کامل از وقوع این مسائل پیشگیری شود.

روند جدید ساخت iOS 14

بر اساس گزارش جدیدی که از یکی از معتبرترین خبرگزاری‌های خارجی منتشر شده، اپل در حال کار روی یک روند جدید است که با استفاده از آن به همراه توسعه‌دهندگان برنامه می‌توانند ویژگی‌های جدید برنامه‌های خود را قبل از ارائه بروزرسانی اصلی آزمایش کند. مشکلی که اپل در iOS 13 با آن رو‌به‌رو شد در واقع مربوط به توسعه‌دهندگانی بود که ویژگی‌های ناتمام و مملو از باگ را در نرم‌افزارهای خود قرار می‌دادند. این مسئله دلیل اصلی خرابی سیستم و اشکالات iOS است.

راه‌حل اپل برای جلوگیری از بروز مشکل در iOS 14

بیشتر بخوانید: مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی اپل با کیبورد جدید رونمایی شد + تصاویر

اپل در حال اجرای یک فرآیند جدید برای توسعه دهندگان داخلی iOS 14 است. هدف این است که اجازه دهیم ویژگی‌های ناتمام به طور پیش فرض غیرفعال شوند تا ساخت آزمایشی iOS بتواند بدون خطا کار کند. این امر می‌تواند یک دوره آزمایش تولیدی بین نسخه‌های ساخت را فراهم کند. این تغییر جدید همچنین برای نسخه‌های بعدی macOS ،watchOS ،tvOS و iPadOS اعمال خواهد شد.

سیستم‌عامل iOS 13 در سپتامبر عرضه شد و همراه با آن موجی از نرم‌افزاری جدید نیز به گوشی‌ها اضافه شدند. تقریبا تمام این نرم‌افزارها با مشکلات و باگ‌های خسته‌کننده روبه‌رو شدند و بسیاری از کاربران را دچار مشکل کردند.

انتهای پیام/

تغییرات روند ساخت سیستم‌عامل جدید اپل برای جلوگیری از بروز مشکل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022