آغاز طرح پیک دوچرخه ای کتاب در شهر علی آباد عمران 


آغاز طرح پیک دوچرخه ای کتاب در شهر علی آباد عمران 

اسماعیل نیک نفس،گفت: امروز هم زمان با هفته کتاب و کتاب خوانی، با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح، طرح پیک دوچرخه ای کتاب در سطح شهر علی آباد عمران آغاز شد.

«اسماعیل نیک نفس»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: امروز هم زمان با هفته کتاب و کتاب خوانی، با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح، طرح پیک دوچرخه ای کتاب در سطح شهر علی آباد عمران آغاز شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران، افزود: ابتدا این طرح در محله های نزدیک کانون فرهنگی هنری مصباح با یک نفر دوچرخه سوار عضو کتاب خانه این کانون فرهنگی هنری اجرا شد.

وی، با بیان این مطلب که کلیه کتاب ها توزیع شد، اظهار داشت: استقبال خانواده ها از این طرح خیلی خوب و غیر قابل پیش بینی بود، آنها درخواست کتاب هایی در حوزه دین و مذهب، رُمان، آشپزی و کمک درسی داشتند.

نیک نفس، اضافه کرد: با توجه به استقبال خیلی خوب خانواده ها، به دنبال افزایش تعداد دوچرخه ها به ۳ دوچرخه هستیم تا بتوانیم درخواست های متقاضیان بیشتری را پاسخ گو باشیم.

وی، عنوان داشت: متاسفانه از آنجایی که کتاب های موجود در کتاب خانه کانون فرهنگی هنری مصباح به روز نبوده و در زمینه آشپزی و رُمان تقریبا کتاب نداریم بنابراین برای پاسخ به درخواست برخی از متقاضیان با مشکل مواجه هستیم.

نیک نفس، در پایان ضمن درخواست از مسئولین، خیرین و مردم فرهنگ دوست، عنوان داشت: خواهشمندیم در راستای اجرایی شدن این طرح، ما را در تهیه و خرید کتاب های مورد نیاز حمایت مالی کرده و یا کتاب های نو و یا دست دوم قابل استفاده خود را به این کتاب خانه اهدا کنید.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...