لزوم حضور گسترده در راهپیمایی روز دوشنبه


نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با انتشار پیامی از کتابداران و آحاد مردم شریف تهران برای حضور در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در پیام نهاد کتابخانه های عمومی کشور آمده است: اگر دیروز فتنه‎ گران و اشرار با آشوب در خیابان ‎ها و به آتش کشیدن «تفکر» و فرهنگ در قامت کتابخانه ‎های شهر و تخریب اموال عمومی نقاب از چهره برداشتند، اینک امت بصیر ایران به میدان بصیرت می‎ آیند.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم‎ الله الرحمن الرحیم
و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا (نساء / ۱۴۱)
امروز وابستگان استکبار جهانی به سرکردگی رژیم رو به زوال آمریکا و پیاده ‎نظام شیطانی ‎اش رسمِ آشوب ‎طلبی و وهمِ براندازیِ نظام اسلامی پیشه کرده‎ اند؛ اما هرگز کار بدان‎ جا نمی ‎رسد که خورشید حقانیت ِاسلام و انقلاب اسلامی در اثر شعله‎های کینه شیاطین غروب کند؛چرا که وعده خدای متعال است که «إن تنصرالله ینصرکم».
اگر دیروز فتنه‎گران و اشرار با آشوب در خیابان ‎ها و به آتش کشیدن «تفکر» و فرهنگ در قامت کتابخانه ‎های شهر و تخریب اموال عمومی به بهانه معیشت و اقتصاد، نقاب از چهره برداشتند، اینک امت بصیر ایران علیرغم همه سختی‎ ها و تنگناهای معیشتی، به تاسی از کلام امیر مومنان علی‎ (علیه‌السلام) که «الا و لایحمل هذا العلم الّا اهل البصر و الصّبر» به میدان بصیرت می ‎آیند و صفوف خود را با فتنه‎ گران جدا خواهند کرد.
در این میان کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور به مصداق آیهٔ شریفهٔ «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم»* صف در صف و در کنار آحاد مردم شریف ایران اسلامی، فردا به صحنه بروز و ظهور وحدت و بصیرت آمده و دِین خود را به انقلاب و اسلام ادا خواهند نمود و به جهانیان ثابت می‎ کنند که سنت الهی تغییر ناپذیر است و شیطان بزرگ و مجموعهٔ وابسته به آن، محکوم به فنا و نابودی‎ است؛ ان ‎شاءالله
* هر نیرو و ابزاری که در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید!، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید. (انفال /۶۰)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام