بازی Code Vein سه بسته الحاقی جدید در اوایل سال 2020 منتشر خواهد شد


بازی Code Vein سه بسته الحاقی جدید در اوایل سال 2020 منتشر خواهد شد

به تازگی Bandai Namco، ناشر بازی Code Vein در خبری اعلام کرد که سه بسته الحاقی جدید در اوایل سال میلادی آینده منتشر خواهند شد. آن دسته از بازیکنانی که تاکنون چندین بار داستان بازی Code Vein را با شخصیت‌های مختلف به پایان رسانده‌اند، مطمئناً زمانی که بندای نامکو تاریخ انتشار محتوای جدید را اعلام کرد خوشحال‌ترین افراد زمین بودند. آن‌ها با انتشار...

به تازگی Bandai Namco، ناشر بازی Code Vein در خبری اعلام کرد که سه بسته الحاقی جدید در اوایل سال میلادی آینده منتشر خواهند شد.

آن دسته از بازیکنانی که تاکنون چندین بار داستان بازی Code Vein را با شخصیت‌های مختلف به پایان رسانده‌اند، مطمئناً زمانی که بندای نامکو تاریخ انتشار محتوای جدید را اعلام کرد خوشحال‌ترین افراد زمین بودند. آن‌ها با انتشار توییتی اعلام کردند که در ابتدای سال میلادی 2020 سه بسته الحاقی مختلف عرضه خواهد شد که اگرچه هنوز نامی برای آن‌ها انتخاب نکرده‌اند، اما در Season Pass بازی شامل خواهند شد.

بازی Code Vein سه بسته الحاقی جدید در اوایل سال 2020 منتشر خواهد شدبازی Code Vein سه بسته الحاقی جدید در اوایل سال 2020 منتشر خواهد شد

در عکس برنامه‌ای که بندای نامکو برای سه بسته الحاقی منتشر کرده است، اطلاعات و زمان عرضه آن‌ها مشخص شده است. متاسفانه برای آن دسته از افرادی که انتظار اطلاعات دقیق و کامل از محتوای جدید داشتند، باید گفت اطلاعات دقیقی در دست نیست جز اینکه می‌دانیم این بسته‌ها شامل باس‌های جدید و Blood Code جدید خواهد بود که تمرکز اصلی بر این دو مورد است. علاوه بر آن باید منتظر اسلحه‌های جدید نیز برای تست و آزمایش باشیم.

از آنجا که هر سه بسته الحاقی بازی Code Vein طبق عکس منتشر شده، در بازه زمانی فشرده و نزدیک به یکدیگر عرضه خواهند شد، می‌توان انتظار داشت که حداکثر تا 5 ماه ابتدایی سال 2020 هر 3 بسته را تجربه کرده باشیم. نکته دیگر در مورد این عکس، اشاره به شامل بودن بسته‌ها در Season Pass است که مشخص نکرده است آیا طرفداران می‌توانند بسته‌ها را به صورت جداگانه نیز خریداری کنند یا تنها در باندل Season Pass جای گرفته‌اند.

این باندل هم اکنون دارای قیمت 24.99 دلار است و به احتمال قوی با شروع تخفیفات “جمعه سیاه” می‌توان انتظار ارزان‌تر شدن آن را نیز داشت. چرا که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی اصلی هم اکنون تخفیف خورده است. با این وجود در نهایت باید گفت اگر حتی قصد خریداری Season Pass و تجربه‌های بسته‌های الحاقی جدید را ندارید، می‌توانید منتظر آپدیت بزرگی برای بازی باشید که تا چند هفته دیگر در ماه دسامبر منتشر خواهد شد.

بازی Code Vein سه بسته الحاقی جدید در اوایل سال 2020 منتشر خواهد شدبازی Code Vein سه بسته الحاقی جدید در اوایل سال 2020 منتشر خواهد شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان