آلودگی هوا مدارس البرز را تعطیل کرد


آلودگی هوا مدارس البرز را تعطیل کرد

کرج - ایرنا - کارگروه اضطرار و آلودگی هوای استان البرز ، تمام مدارس پنج شهرستان کرج ، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، فردیس و اشتهارد در این استان را فردا چهارشنبه به علت افزایش غلظت آلاینده ها تعطیل اعلام کرد.

بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا چهارشنبه تعطیل نیست .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز سه شنبه شب در نشست کارگروه اضطرار و آلودگی البرز گفت: بر اساس گزارش هواشناسی و اداره کل حفاظت محیط زیست البرز فردا چهارشنبه ۶ آذرماه وضعیت کیفی هوای استان برای تمام گروه ها ناسالم است.

علی درویش پور ادامه داد : طبق پیش بینی هواشناسی از عصر پنجشنبه با جریان باد شمالی و محدود بارش های پراکنده کاهش آلایندگی در استان البرز را شاهد خواهیم بود.

معاون استاندار البرز از شهرداریها نیز خواست به منظور پیشگیری از افزایش آلایندگی ها فردا از اجرای پروژه های عمرانی که منجر به آلودگی هوا می شود و سوزاندن ضایعات فضای سبز شهری نیز خودداری کنند.

همچنین وی از پلیس راهور خواست از تردد خودروهای دودزا و آلاینده درسطح استان جلوگیری کند ضمن آنکه صنایع دارای آلایندگی شدید در شهرک صنعتی شهرستان اشتهارد و ساوجبلاغ نیز طی ۲ روز آینده باید فعالیت خود را متوقف کنند.

درویش پور از فرماندار ساوجبلاغ نیز خواست که طی اطلاعیه ای از فعالیت معادن شن و ماسه این شهرستان در ۲ روز آینده جلوگیری کند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی استان البرز تا روز پنجشنبه هوای استان پایدار بوده و در این مدت به علت کاهش سرعت باد انباشت آلاینده ها در آسمان البرز وجود خواهد داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی