حمله ترامپ به استیضاح کنندگان: من برای روسای جمهور آینده می‌جنگم


حمله ترامپ به استیضاح کنندگان: من برای روسای جمهور آینده می‌جنگم

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از روند اتهامات به خود درباره رسوایی اوکراین و فرآیند استیضاحش انتقاد کرد.

حمله ترامپ به استیضاح کنندگان: من برای روسای جمهور آینده می‌جنگم

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از روند اتهامات به خود درباره رسوایی اوکراین و فرآیند استیضاحش انتقاد کرد.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: گرگ‌های واشنگتن دی سی و رسانه‌های خبری جعلی تلاش می‌کنند حضور افراد را به اجبار دادگاه‌ها برای ادای شهادت در مقابل کنگره خیلی مهم جلوه دهند. من برای روسای جمهور آینده و جایگاه ریاست جمهوری می‌جنگم. وگرنه، من واقعاً دوست دارم افراد شهادت دهند. وکیل محترم دون مک گان قبلاً گفته است که من کار اشتباهی نکرده ام.

وی در ادامه تاکید کرد: جان بولتون یک وطن پرست است و ممکن است بداند که من پول‌ها را از اوکراین پس گرفتم، زیرا این کشور یک کشور فاسد محسوب می‌شود و من می‌خواستم بدانم چرا کشور‌های همجوار اروپایی (به اوکراین) پول نمی‌دادند. بعلاوه من دوست دارم که مایک پمپئو، ریک پری، میک مولوانی و بسیاری دیگر درباره فریب استیضاح ساختگی شهادت دهند.

ترامپ تصریح کرد: این یک کلاهبرداری از سوی حزب دموکرات است که به هیچ جا نمی‌رسد، اما رئیس جمهور آینده نباید به هیچ وجه به خطر بیفتد. اتفاقی که برای من افتاده است هرگز نباید برای رئیس جمهور دیگری اتفاق بیفتد.

در پی افشای جزئیاتی درباره درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از دونالد ترامپ انتقاد کردند. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. به دنبال افشای این موضوع، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

محتوای گفت‌و‌گوی ترامپ و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین چندی پیش بوسیله افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش شد و یک رسوایی بزرگ برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...