واکنش یوشیدا به صحبت‌های فیل اسپنسر در مورد واقعیت مجازی چه بوده است؟


واکنش یوشیدا به صحبت‌های فیل اسپنسر در مورد واقعیت مجازی چه بوده است؟

بسیاری از طرفداران مایکروسافت و کنسول ایکس‌باکس شنیدن صحبت‌های فیل اسپنسر در مورد عدم پشتیبانی کنسول ایکس‌باکس بعدی از واقعیت مجازی ناامید شدند. این در صورتی است که در زمان معرفی کنسول میان نسلی مایکروسافت، ایکس‌باکس وان ایکس (اسکورپیو)، تاکید بسیاری به پشتیبانی از واقعیت مجازی شده بود. توجیهی که فیل اسپنسر در مورد داشته است منطقی به نظر می‌رسد،...

بسیاری از طرفداران مایکروسافت و کنسول ایکس‌باکس شنیدن صحبت‌های فیل اسپنسر در مورد عدم پشتیبانی کنسول ایکس‌باکس بعدی از واقعیت مجازی ناامید شدند.

این در صورتی است که در زمان معرفی کنسول میان نسلی مایکروسافت، ایکس‌باکس وان ایکس (اسکورپیو)، تاکید بسیاری به پشتیبانی از واقعیت مجازی شده بود. توجیهی که فیل اسپنسر در مورد داشته است منطقی به نظر می‌رسد، او در این مورد گفته است:

در حال حاضر بازار زیادی برای واقعیت مجازی وجود ندارد. این پلتفرم به عنوان یک تجربه مجزا و منزوی، با سیاست‌های مایکروسافت هم‌خوانی ندارد. به صورت ساده‌تر، این پلتفرم در حال حاضر برای مایکروسافت اهمیت ندارد (ولی در آینده این موضوع می‌تواند تغییر کند)، چون که خریداران خواهان آن نیستند.

شوهی یوشیدا که تا چندی پیش رئیس استودیوهای جهانی سونی بوده و اکنون رهبر برنامه حمایتی از بازی‌های مستقل برای سونی است؛ نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان داده است. یوشیدا نسبت به بخش پایانی صحبت‌های فیل اسپنسر گفته است” بعضی اوقات ما به سختی بر روی چیزهایی کار می‌کنیم که هیچکس خواهان آن نیست.” این توییت شوهی یوشیدا بدون اشاره بیشتری به حرف‌های اسپنسر است تا از آن برداشت بدی نشود.

منطقی است که سونی نسبت به آینده پلتفرم واقعیت مجازی کنجکاو باشد و بر روی آن سرمایه‌گذاری کند. پلی‌استیشن وی‌آر که در این نسل عرضه شده، تاکنون 5 میلیون دستگاه فروش داشته است. این موضوع باعث شده سونی در این بازار رهبر اصلی باشد و بخواهد به پشتیبانی از ان ادامه دهد.

واکنش یوشیدا به صحبت‌های فیل اسپنسر در مورد واقعیت مجازی چه بوده است؟واکنش یوشیدا به صحبت‌های فیل اسپنسر در مورد واقعیت مجازی چه بوده است؟

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان