دستاوردهای دولت تدبیر در آذربایجان‌شرقی بی‌نظیر بود


دستاوردهای دولت تدبیر در آذربایجان‌شرقی بی‌نظیر بود

تبریز - ایرنا - نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید در آذربایجان‌شرقی بی‌نظیر بوده و در دولت‌های گذشته چنین اتفاقی روی نداده است.

مسعود پزشکیان، روز چهارشنبه در شورای اداری آذربایجان شرقی با حضور رییس جمهوری افزود: طرح های زیادی در دولت تدبیر و امید در این استان اجرا شده است و از جمله آن ها طرح های ریلی و آب است که تعدادی از آن ها به بهره برداری رسیده و تعدادی نیز در مرحله اجراست.

وی با اشاره به افتتاح مرحله اول خط آهن تبریز - میانه در مسیر میانه - بستان آباد، اظهار داشت: با پیگیری دولت تدبیر و امید این مرحله اجرا شد و با دستور رئیس جمهوری خط آهن بستان آباد تا تبریز نیز در سال آینده به بهره برداری می رسد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به دستور رئیس جمهوری برای انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه، گفت: هم اکنون حدود ۳۱ کیلومتر از تونل این طرح اجرا شده و فقط حدود ۴ کیلومتر باقی مانده است که اگر بقیه نیز نهایی شود، آب به دریاچه می رسد و شیرینی آن را مردم خواهند چشید.

پزشکیان، ادامه داد: این استان در زمینه تصفیه خانه با کمبود مواجه است که در صورت تکمیل طرح های تصفیه خانه در استان و انتقال پساب آن به دریاچه ارومیه این دریاچه زنده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دریاچه ارومیه احیا نمی شد مگر با دستورات رئیس جمهوری، یادآوری کرد: با دستورات و پیگیری های دولت تدبیر و امید و با همدلی، وحدت و انسجام عمومی این کارها به سرانجام رسید.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری امروز پس از حضور در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی و افتتاح خط آهن میانه - بستان آباد در نشست شورای اداری استان شرکت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی