هر آنچه درباره خرید سگ باید بدانید


هر آنچه درباره خرید سگ باید بدانید

فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی امروزه محبوبیت خاصی بین تمام افرادی که صاحب پت هستند، پیدا کرده است. از طریق فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی می‌توانید لوازم مورد نیاز سگ خود و وسایل و لوازم مرتبط به آن را خریداری کنید. نوشته هر آنچه درباره خرید سگ باید بدانید اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی امروزه محبوبیت خاصی بین تمام افرادی که صاحب پت هستند، پیدا کرده است. فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی، شامل فروش حیوانات و وسایل و لوازم مرتبط به آنها می‌باشد. و شما از این طریق می‌توانید لوازم مورد نیاز سگ خود را خریداری کنید.

خرید سگ شیتزو :

شیتزو سگی هوشیار و با شهامت است، این نوع سگ‌ها خوشحال و سر سخت،هستند و با کودکان رابطه خوبی دارند ،به طور کلی می‌توان گفت که سگ شیتزو سگی آرام و باوفا است که خیلی زود با همه افراد صمیمی می‌شود، در هنگام خرید سگ شیتزو این را بدانید که آموزش دادن به این سگ باید با صبر و حوصله و با محبت انجام گیرد. همچنین به پارس کردن علاقه دارد، سگ شیتزو در داخل خانه آرام ،لجباز، باهوش و بازیگوش است.

خلق وخو و خرید سگ شیتزو

شیتزو سگی بازیگوش بسیار صمیمی و عاشق بازی است و دیدن علائمی همچون بازیگوشی پر سر و صدا بودن و علاقه به آشنایی با افراد جدید از جمله ویژگی‌های سلامتی این حیوان است. شیتزو سگی است که در ریشه متعلق به اشراف چینی بوده و عده‌ای اعتقاد دارند که اگر در یک مکان مجلل نگهداری شود سالم‌تر می‌ماند.

سگ نژاد شیتزو سگی مهربان و کمی پر سرو صدا و بازیگوش است. در آپارتمان به راحتی بازی و زندگی می‌کند. درجه‌بندی جهانی رتبه ۷۰ را برای نژاد شیتزو در نظر گرفته است از این حیث که این نژاد از دیدگاه هوش و یادگیری کمی ضعیف بوده در سطح پایین‌تری قرار دارد.

چند نکتۀ مهم که هنگام خرید سگ‌ شیتزو باید بدانید

– در هنگام خریدسگ شیتزو این نکته را بدانید که موجودی با نام شیتزوی فنجانی وجود ندارد. این اسم فقط یک تبلیغ است تا پرورش‌دهنده‌های بی‌مسئولیت شیتزوهای کوچک را، یا شیتزوهایی را که بعدا بزرگ می‌شوند را بفروشند.

– پیش از اینکه شیتزوی شما کاملا تربیت شود، اجازه ندهید بی‌هدف در خانه پرسه بزند. برای تربیت او می‌توانید از پارک سگ استفاده کنید.

– در هنگام خرید سگ شیتزو توجه داشته باشید که شیتزوهایی که پوزۀ کوتاه دارند به گرما حساسند. به دلیل اینکه طول مجرا در سگ‌هایی که پوزۀ کوتاه دارند کوتاه است و هوا به اندازۀ کافی خنک نمی‌شود. در روزهای گرم شیتزوی خود را در هوای خنک خانه نگه دارید.

– موهای شیتزو باید هر روز شانه شود. موهای او زود گره می‌خورد پس هنگام خرید سگ شیتزو به این مورد هم توجه کنید.

– سگ‌ نژاد شیتزو اغلب خس‌خس می‌کنند یا در خواب خرناس می‌کشند.

– خرابی دندان در سگ‌ شیتزو شایع است این نکته را در هنگام خرید سگ شیتزو توجه کنید.

توله‌تان را از پرورش‌دهنده‌ای بگیرید که به‌خوبی از سگ‌هایش مراقبت می‌کند و پیش از تولید مثل از سلامت سگ‌هایش مطمئن شود.

خرید سگ یورکشایر

سگ یورکشایر برای نگهداری در آپارتمان سگی مناسب می‌باشد. در خانه فعال و پر جنب و چوش کافی دارد بنابراین و نیازی به حیاط ندارد. نسبت به هوای سرد حساس می‌باشد و مکان‌های گرم را بیشتر ترجیح می‌دهد. اگرقصد خرید سگ یورکشایر را دارید بدانید که این سگ برای نگهداری در آپارتمان بسیار مناسب است. به همین دلیل سگ یورکشایر را می‌توان به عنوان خرید سگ آپارتمانی معرفی کرد.

نکاتی در مورد خرید سگ یورکشایر

– قد سگ یورکشایر می‌بایست بین ۸ تا ۹ اینچ باشد و وزن آنها نباید بیشتر از ۷ پوند باشد.

– دندان‌های شیری یورکی‌ها از جمله دندان نیش هیچ‌گاه نمی‌ریزد. به همین دلیل برای رشد دندان‌های جدید باید از پنج ماهگی به بعد نزد دامپزشک ببرید.

– این نژاد معمولا به رنگ‌های سیاه، نقره‌ای و قهوه‌ای روشن دیده می‌شوند. پوشش بدن یورکشایرها بلند، ابریشمی و بدون داشتن هیچ گونه موجی صاف می‌باشد. اندازه موهای بلند سگ‌های نمایشی تا زمین می‌رسد. پوشش بدنی آنها از یک لایه مو تشکیل می‌شود که ریزش بسیار کمی دارد.

مشکلات سلامتی و خرید سگ یورکشایر

در هنگام خرید سگ یورکشایر به سلامتی این سگ توجه کنید. این سگ نژاد سالمی دارد ولی مثل هر نژاد خالص دیگر در خطر بعضی از بیماری‌های خاص قرار دارد . مشکلات مفاصل در بین این سگ‌ها بسیار شایع و مادرزادی می‌باشد،

بنابراین هنگام خرید سگ یورکشایر باید راه رفتنش را با دقت نگاه کنید. مشکلات کبد نیز در این سگ‌ها دیده شده که به صورت بی‌حالی و بی‌اشتهایی درازمدت خود رانشان می‌دهد.

مشکلات بینایی در این سگ‌ها نیز وجود دارد و باید معاینه سالیانه چشم انجام دهد. افت ناگهانی قند خون که به صورت گیجی و ضعف یا غش هست بخصوص در اثر استرس و مشکلات تنفسی که با سرفه و سختی تنفس ظاهر می‌شود.

سیستم گوارشی این سگ‌ها حساس و نسبتا ضعیفی است و نباید غذاهای بی‌کیفیت به آنها داد چون سریع حالت تهوع یا اسهال یا یبوست می‌گیرند.

در تغذیه سگ یورکشایر از غذای خشک استفاده کنید تا دندان‌هایشان سالم و تمیز باقی بماند. به‌طور منظم برای چک کردن به دندان‌پزشک مراجعه کنید تا از عفونت و ریختن دندان‌ها جلوگیری شود.

انتخاب پرورش دهنده سگ یورکشایر

برای اینکه توله سگ سالمی داشته باشید هنگام خرید یورکشایر هیچ‌گاه سگ خود را از پرورش دهندگان بی‌سئولیت، مغازه‌های فروش حیوانات خانگی و مزرعه‌های پرورش سگ‌ها نگیرید. به دنبال پرورش دهنده معتبری باشید که سگ‌هایش را آزمایش و تست می‌کند تا مطمئن شود آنها عاری از هرگونه بیماری ژنتیکی که ممکن است توله‌هایشان از آنها به ارث ببرند باشند و همچنین سگ‌ها را برای داشتن صفات اخلاقی و رفتاری نرمال نیز چک کنید.

از خرید از پرورش دهندگانی که به شما توله یورکشایرهایی با سایز فنجان چایی را پیشنهاد می‌دهند اجتناب کنید زیرا سگ‌هایی که از حد استاندارد کوچک‌تر هستند مستعد ابتلا به بیماری‌ها و اختلال‌های ژنتیکی هستند و در کل در معرض ریسک بیشتری قرار دارند.

خرید اینترنتی حیوانات خانگی

خرید اینترنتی حیوانات خانگی از روش‌های جدید و راحت است که شما می‌توانید حیوانات خانگی و لوازم حیوانات خانگی خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

در خرید اینترنتی حیوانات خانگی شما می‌توانید غذای سگ، غذای گربه، غذای خشک سگ، غذای خشک گربه، کنسرو و پوچ سگ، کنسرو و پوچ گربه انواع تشویقی سگ، انواع تشویقی گربه، غذا و داروی تقویتی و مکمل‌های غذایی مخصوص سگ را خریداری کنید همچنین مکمل‌های غذایی گربه، لوازم بهداشتی مانند خاک بستر گربه و شامپو، پوشاک و لباس، قلاده سگ، اسباب‌بازی، جای خواب گربه، جای خواب سگ، غذای گربه ارزان، غذای سگ ارزان، غذای گربه حمایتی، غذای سگ حمایتی را نیز خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی

فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی امروزه محبوبیت خاصی بین تمام افرادی که صاحب پت هستند، پیدا کرده است.

به دلیل پررنگ شدن نقش اینترنت و گسترش روز به روز و سریع تکنولوژی در دنیا، می‌توانیم اکثر کارهایی که قبلا به صورت حضوری انجام می‌دادیم را به صورت الکترونیکی و اینترنتی انجام دهیم.

به همین دلیل تعدادی از پت‌شاپ‌ها به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی افتاده‌اند. فروشگاه اینترنتی حیوانات خانگی، شامل فروش حیوانات و وسایل و لوازم مرتبط به آنها می‌باشد. و شما از این طریق می‌توانید لوازم مورد نیاز سگ خود را خریداری کنید.

مزایای خرید اینترنتی حیوانات خانگی

پرداخت آسان و ارسال کالا به روش دلخواه شما، یکی از مزیت‌های مهم خرید اینترنتی حیوانات خانگی برای شما محسوب می‌شود.

همچنین خرید اینترنتی حیوانات خانگی حق انتخاب را از میان طیف وسیعی از محصولات و برندها، افزایش قدرت خرید تنها با چند کلیک و صرف چند ثانیه، مشتریان می‌توانند محصولات را ببیند، مقایسه کنند و به سبد خرید خود اضافه کنند.

بدون صرف زمان و هزینه‌های رفت و آمد، جای پارک ماشین و … خرید اینترنتی حیوانات خانگی انجام خواهد شد. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث افزایش توان خرید مشتریان گرامی می‌گردد.

به طور کلی در خرید اینترنتی حیوانات خانگی کلیه محصولات به دقت بررسی و مورد تایید متخصصین می‌باشد به همین دلیل خرید غذای توله سگ، خرید غذای سگ، خرید غذای گربه، خرید لوازم سگ، خرید لوازم گربه، خرید غذای جوندگان، و خرید غذای پرندگان برای شما مشتریان گرامی سهل و آسان می‌گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سه قانون شوپنهاور برای کسب موفقیت در زندگی