طرح گشت بسیجی محله محور در خلخال اجرا می‌شود


طرح گشت بسیجی محله محور  در خلخال اجرا  می‌شود

اردبیل_ایرنا_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: با اجرای طرح گشت بسیجی محله‌ محور رضویون بسیج به ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان کمک می‌کند.

سرهنگ جهانبخش عطایی روز پنجشنبه در همایش توجیهی بسیجیان مجری این طرح افزود: طرح سراسری گشت بسیجی محله‌محور با هدف کمک به مجموعه‌ انتظامی و امنیتی در برقراری و ارتقای امنیت و آرامش پایدار اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح خدمت صادقانه و صالحانه بسیج به مردم است، اظهار کرد:در ۱.۵ سال گذشته آموزش‌های لازم در خصوص نحوه و چگونگی اجرای این طرح به بسیجیان با حداقل ۱۶ سال سابقه حضور فعال در بسیج ارایه شده و بسیجیان از امروز با گشت‌های پیاده شبانه که از غروب آفتاب تا طلوع خواهد بود در تامین امنیت محلات، پیشگیری از سرقت و دیگر آسیب‌ها کمک حال نیروهای انتظامی خواهد بود.

فرمانده سپاه خلخال امنیت و آرامش را زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت دانست و تاکید کرد: لازم است فضایی را برای مردم ایجاد کنیم که بتوانند با آرامش و امنیت زمینه کمال و سعادت آنان فراهم شود.

عطایی اضافه کرد: بسیج یک مدل حرکت سازمان یافته مردمی با انگیزه‌های مبتنی بر ارزش‌های الهی و با ویژگی‌های ایثار، فداکاری، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری، همواره خودش را در صحنه‌های سخت دفاع از انقلاب اسلامی آماده نگه داشته است.

در این همایش فریدون بابایی فرماندار این شهرستان نیز با بیان اینکه تامین امنیت در عرصه‌های مختلف از وظایف خطیر بسیج است، افزود: اجرای طرح ارتقای امنیت جامعه با استفاده از گشت‌های رضویون گامی بسیار مهم در جهت ارتقای امنیت پایدار اجتماعی و کمک به نیروهای انتظامی و امنیتی در رفاه حال مردم و آرامش جامعه است .

علی نباتی دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز گفت: مجریان طرح گشت‌های محله محور بسیج حمایت قضایی بوده و از هرگونه اقدامات در چارچوب قوانین و مقررات بسیجیان در این گشتها حمایت خواهد شد.

وی اظهار کرد: صدور کارت ضابط قضایی برای گشت‌های محله به سپاه محول شده ونیازی ی به مراجعه این افراد به دادگستری برای دریافت این کارت نمی‌باشد .


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)