2 طرح ورزشی در اردکان افتتاح شد


2 طرح ورزشی در اردکان افتتاح شد

یزد - ایرنا - 2 طرح ورزشی با یک میلیارد و 450 میلیون تومان هزینه روز پنجشنبه با حضور رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ، استاندار ، مدیرکل ورزش و جوانان یزد و جمعی از مسئولان و ورزشکاران شهرستان اردکان افتتاح شد.

احمد شکراللهی رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان در مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی شهر احمدآباد با ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار و تشکر از شهرداری برای زیرسازی این محل گفت: اعتبار این پروژه با پیگیری نماینده مردم اردکان محقق شد و با بهره برداری از چند سالن ورزشی در ۲ سال اخیر از محل اعتبار دولتی و خیری، سرانه ورزشی شهر احمدآباد به ۸۵ سانتی متر رسید که بیشتر از میانگین مرکز استان است.

همچنین با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد و محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس، زمین چمن مصنوعی شهید رزم آور اردکان با یک میلیارد تومان اعتبار که شامل زمین چمن، سکو، رختکن، بخش اداری و ... است به بهره برداری رسید.

این پروژه در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع افتتاح شد .

نماینده مردم اردکان با تشکر از دست اندرکاران ورزش شهرستان و تجلیل از ورزشکاران و مربیان که در چند سال اخیر در مسابقات ملی و بین المللی درخشیده اند گفت: احداث زمین چمن مصنوعی که مُزین به نام شهید رزم آور است در زمینی که توسط یکی از همشهریان زرتشتی اردکان وقف شد، نمادی از زندگی مسالمت آمیز و همزیستی ادیان در این شهرستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز با ارائه گزارشی از وضعیت ورزش استان گفت: سال گذشته از طریق رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر ورزش و جوانان پنج پروژه با اعتبار ۲.۸ میلیارد تومان برای اردکان تعریف شد .

مسعود شریعتی افزود: در این مورد زمین چمن مصنوعی احمدآباد و شهید رزم آور افتتاح شد، تکمیل سالن اسکواش در مرحله نهایی قرار دارد، پیست دو و میدانی و سالن تنیس روی میز نیز در دست اقدام است .

همچنین نماینده مردم اردکان و مدیرکل ورزش و جوانان یزد از برخی پروژه های ورزشی در دست ساخت شهرستان بازدید کردند و به بررسی نیازها و مشکلات این پروژه ها پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز