36 کوراش کار برای تیم ملی انتخاب شدند


36 کوراش کار برای تیم ملی انتخاب شدند

مشهد- ایرنا- رییس کمیته تاتار کوراش فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران گفت: نخستین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی تاتار کوراش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برگزار شد و 36  ورزشکار منتخب این رشته برای اردوی تیم انتخاب شدند.

فرشاد شادکام شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه اختتامیه این دوره از مسابقات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات ۹۰ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم از استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و البرز حضور داشتند که در ۹ وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را شناخت استعدادها در این رشته ورزشی دانست و اضافه کرد: چهار نفر برتر هر وزن برای اردوی تیم ملی انتخاب‌ شده‌اند و همین روند نیز در آینده برای رده نوجوانان و جوانان انجام خواهد شد تا بتوانیم فدراسیونی از پایه قوی داشته باشیم.

رییس کمیته تاتار کوراش فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران گفت: پس‌از این مسابقات اردوی آمادگی تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی و خانه جودو برگزار خواهد شد و بعد از برگزاری چند اردوی دیگر ترکیب اصلی تیم ملی مشخص خواهد شد تا بتوانیم با تیمی قدرتمند در مسابقات ۲۰۲۰ کازان روسیه حضور پیدا کنیم .

در این دوره از مسابقات ۳۶ ورزشکار در ۹ وزن برای اردوی تیم ملی انتخاب شدند که در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد سرکوهی از خراسان رضوی حائز مقام اول، اسماعیل کهتری از خراسان رضوی (قوچان) مقام دوم و علی نصیری و مسلم فرامرزی از استان گلستان به‌صورت مشترک حائز مقام سوم شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم جواد بزرگ پور از استان مازندران مقام نخست، احسان پیغمبری از استان خراسان رضوی( قوچان) مقام دوم و علیرضا چراغی از استان گیلان و محمد رمضانی از استان خراسان رضوی(قوچان ) به‌صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز محمد ثابت مقدم از خراسان رضوی مقام نخست ، سید یونس حسینی از استان مازندران مقام دوم و مجتبی اسکندری و مجید قوامی از استان خراسان رضوی (قوچان ) مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم حسن موسی زاده از استان خراسان رضوی (قوچان ) مقام نخست را کسب کرد، سید عادل حسینی از استان مازندران دوم شد و نجف قوی هیکل از استان البرز و محمد رضا مهربان از استان خراسان رضوی به‌صورت مشترک سوم شدند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم یاسر محمدی از استان مارندران در سکوی نخست ایستاد ، حسین کریمی از استان خراسان رضوی (قوچان) دوم و محمدحسن حسینی از خراسان رضوی و بهزاد اعتمادی از استان خراسان رضوی (قوچان ) بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز حمزه حیدری از استان مارندران مقام نخست، حسین دامن افشان از استان خراسان رضوی مقام دوم و مهدی هاشمی از استان خراسان رضوی(قوچان) و سعید محمدی حسن از استان البرز مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم امیررضا بوداغی از استان مازندران نخست، امیر خسروی از استان خراسان رضوی (قوچان) دوم، امیرحسین خطی از استان مازندران و مهرداد پولادی از استان خراسان رضوی (قوچان ) به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم محمدحسن رستمی از استان گیلان به مقام نخست رسید، حمیدرضا حسن‌زاده از استان خراسان رضوی (قوچان) حائز مقام دوم شد و حمید رحمانی از استان البرز و توکل اسدیان از استان مازندران سوم شدند.

در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نیز پوریا رمضانی از استان مازندران بر سکوی نخست ایستاد، تقی یزدانی از استان خراسان رضوی (قوچان) بر سکوی دوم و مصطفی شهری از استان خراسان رضوی و محمدمهدی امیری از استان البرز بر سکوی سوم ایستادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری