کریستوویچ: 10 نفره بودیم اما می‌توانستیم برنده بازی باشیم


کریستوویچ: 10 نفره بودیم اما می‌توانستیم برنده بازی باشیم

سرمربی شاهین بوشهر گفت: از بازیکنانم خیلی ممنونم، آنها تلاش کردند و به خوبی می دانند که ما باید بازی را ببریم تا بتوانیم نتایج رو به رشد و بیشتری را جلب کنیم. می توانم بگویم با یک تیم سخت و حرفه ای بازی کردیم.

میشو کریستوویچ، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری بعداز دیدار تیمش با پارس جنوبی جم عنوان کرد: در نیمه اول شانس های زیادی را خلق کردیم، می توانم بگویم از اینکه در نیمه اول شانس با ما یار نبود ناراحت هستیم. می توانم بگویم با یک تیم سخت و حرفه ای بازی کردیم. پارس جنوبی جم تیم باتجربه ای است و بازیکنان خوبی دارد.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم ما شروع خوبی داشتیم، لحظه ای که بازیکن ما -آقای احمدی- اخراج شدند در شرایط خیلی سختی قرار گرفتیم. ولی با وجود اینه ما ۱۰ نفره بودیم دو شانس خیلی خوب داشتیم و حتی می توانستیم برنده بازی باشیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: من از بازیکنانم خیلی ممنونم، آنها تلاش کردند و به خوبی می دانند که ما باید بازی را ببریم تا بتوانیم نتایج رو به رشد و بیشتری را جلب کنیم.

کریستوویچ اظهار کرد: زمانی که من وارد شاهین شدم می توانم بگویم رفتار بازیکنان چه در داخل تمرین و چه در اتوبوس و رفت و آمدها به صورت حرفه ای نبود و با آرامش کار خود را انجام می دانند، با ورود من رفتار و شیوه تیم تغییر کرد و می توانم بگویم امروز شاید خداوند نخواست که بازی را ببریم و ان شالله در بازی های آینده بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و بازی ها را ببریم.

سرمربی شاهین بوشهر بیان کرد: اگر بتوانیم عادت‌هایی را برای خلق موقعیت به بازیکنان خود آموزش دهیم می توانیم امیدوار باشیم که بازی های زیادی را ببریم و به نوعی بدون خلق موقعیت نمی توانیم امیدوار به برد باشیم. مجددا به بازیکنانم تبریک می گویم که امروز واقعا تلاش کردند و جنگیدند.

وی افزود: لیگ برتر خیلی سخت است، من نمی دانم ابتدای فصل با چه روشی آماده سازی شده اند. ما برخی از بازیکنان خود را از دست دادیم اما نمی نشینیم و گریه کنیم بلکه تلاش می کنیم و انش الله خداوند هم نگاه می کند و بازی تراکتور را با برد بگذرانیم.

میشو کریستوویچ در پاسخ به یکی از خبرنگاران در مورد بازیکنانش گفت: من نمی توانم با کسی کار کنم و به او بگویم تو بازیکن بدی هستی. هر کدام از بازیکنان یک سری کیفیت های خوب دارند من به عنوان مربی باید کیفیت های خوب بازیکنانم را پرورش دهم و عادت های بد آنان را در گوشه و تاریکی قرار دهم. اگر مصطفی با سرعت راه می رود و دریبل می زند می تواند بازیکن خیلی خوبی باشد اگر پشتش را به دروازه کند. هر بازیکن به همین شکل جنبه های خوب و بد دارد، ان شالله همه ما در کنار هم کارهای بزرگی انجام دهیم قطعا همه چیز در مغز و ذهن ما است.

این خبر به روزرسانی می شود...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...