مصاف وزنه‌برداران استان‌های گیلان و اردبیل در آستارا


آستارا - ایرنا - مسابقات یک روزه ددلیفت یا وزنه‌برداری قدرتی ورزشکاران...
آستارا - ایرنا - مسابقات یک روزه ددلیفت یا وزنه‌برداری قدرتی ورزشکاران هشت شهر از استان‌های گیلان و اردبیل، در بندر مرزی آستارا برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز یکشنبه در اختتامیه این مسابقات در سالن ورزشی ۹ دی این شهرستان گفت: این رقابت ها با همکاری سپاه آستارا برگزار شد و ۱۲۰ ورزشکار در ۱۰ تیم از شهرهای آستارا، اردبیل، تالش، چوبر، حویق، نمین، مشگین شهر و لوندویل با همدیگر رقابت کردند.

وحید خاصی پور اظهار کرد: در رده سنی نوجوانان تیم های نام آوران آستارا، طوفان لوندویل و طلایی مشگین شهر عناوین اول تا سوم و در رده سنی جوانان تیم های طوفان لوندویل، طلایی مشگین شهر و گردان امام حسین (ع) آستارا رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم های نام آوران آستارا، پدرام آستارا و اعجازی چوبر به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و به تیم های برتر هر رده سنی، احکام قهرمانی و کاپ اهدا شد.

آستارا به لحاظ نزدیکی با استان اردبیل و همسایگی با جمهوری آذربایجان، اغلب شاهد برگزاری مسابقات ورزشی بین استانی یا بین المللی است و در آبان ماه، کاراته کاران هشت کشور در این شهرستان با همدیگر رقابت کردند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته