تشکیل بخش بهمن، صغاد آباده و چشم انتظاری برای اعتبارات نفت و گاز


تشکیل بخش بهمن، صغاد آباده و چشم انتظاری برای اعتبارات نفت و گاز

شیراز- ایرنا- تشکیل بخش جدید بهمن ،صغاد از مصوبات جلسه دهم مهرماه گذشته هیات دولت بود، مصوبه‌ای که با معرفی بخشدار این بخش عملیاتی شد.

هیات وزیران در ادامه تصویب تقسیمات کشوری، با ایجاد بخش بهمن صغاد به مرکزیت شهر صغاد در تابعیت شهرستان آباده استان فارس موافقت کرد.

در جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان آباده در محل فرمانداری برگزار شد، صادق ایزدی بعنوان سرپرست بخشداری بهمن صغاد و عبداله شفیعی به عنوان سرپرست بخشداری بخش مرکزی آباده منصوب شد.

فرماندار آباده در این آیین با بیان اینکه یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان آباده تشکیل بخش دوم این شهرستان بوده است، گفت: درمهرماه سال جاری با تصویب هیات دولت، بخش بهمن،صغاد تصوی و بخشدار این بخش در این آیین رسما معرفی شد.

نیک مرام با اشاره به ثمرات تشکیل بخش بهمن صغاد و تاثیر آن بر اقتصاد این منطقه اظهار کرد: تشکیل این بخش قطعا ثمرات خوبی برای این منطقه به همراه خواهد داشت که در این خصوص پیگیری اعتبار سه درصد نفت و گاز برای این منطقه هستیم.

فرماندار شهرستان آباده در ادامه با اشاره به نزدیکی به انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در دوم اسفندماه 98 اظهار کرد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان آباده برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم آمادگی لازم را دارند.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم که امانت دار خوبی برای مردم فهیم شهرستان آباده و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم، افزود: اولویت دولت در انتخابات، رعایت قانونمداری، رعایت بی طرفی، سالم و بانشاط برگزار کردن انتخابات است.

عبداله شفیعی فرزند سردار شهید هاشم شفیعی دارای کارشناسی ارشد روابط بین الملل و نیروی رسمی وزارت کشور است و بخشداری مرکزی شهرستان خنج را در کارنامه خود دارد.

همچنین صادق ایزدی به عنوان اولین بخشدار بخش دوم آباده ( بهمن،صغاد) و دارای مدرک کارشناسی حقوق است و پیش از این کارمند فرمانداری شهرستان آباده بوده است.

آباده در فاصله ۲۷۶ کیلومتری از شمال شهر شیراز قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)