فارغ‌التحصیلی 30 امام‌جماعت در رشته «مدیریت مساجد» از دانشگاه لاگوس نیجریه


فارغ‌التحصیلی 30 امام‌جماعت در رشته «مدیریت مساجد» از دانشگاه لاگوس نیجریه

مسئولان دانشگاه لاگوس نیجریه از فارغ‌التحصیلان جدید در رشته «مدیریت مساجد» درخواست کردند تا با استفاده از آموخته‌های خود تاثیر مثبتی روی جامعه بگذارند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «گاردین»، معاونت دانشگاه لاگوس نیجریه از دانشجویانی که در حال فارغ التحصیل شدن از رشته «مدیریت و رهبری مساجد» هستند خواست تا سفرا یا پیام آوران خوبی از طرف این دانشگاه و اسلام باشند.

پروفسور «Oluwatoyin Ogundipe» از این دانشجوبان درخواست کرد تا با استفاده از جلسات وعظ و رهبری مساجد، تغییراتی را در سراسر جامعه به وجود بیاورند.

وی این اظهارات را در مراسم فارغ التحصیلی 30 دانشجو که مدارک خود را در رشته مدیریت و رهبری مساجد زیر نظر موسسه مطالعات مذهبی، دریافت کرده اند، مطرح کرد.

«Oluwatoyin Ogundipe» به امامان جدید جماعت تبریک گفت و از آنها خواست تا تاثیر مثبت روی جامعه بگذارند.

معاونت دانشگاه لاگوس خطاب به امامان جدید جماعت گفت: از شما می خواهم نمایندگان خوب این دانشگاه و همچنین اسلام باشد. شما مدرک این دانشگاه را دارید و قرار است همواره و در همه زمان ها نمایندگان خوبی برای جایی که در آن تحصیل کرده اید، باشید.

دکتر «اسماعیل موسی»، هماهنگ کننده برنامه های موسسه مطالعات مذهبی هم در این مراسم گفت: 30 دانش آموز با موفقیت در معرض تجربیات مختلف یادگیری از جمله تفسیر و ارائه خطبه قرار گرفته اند و از امروز به بعد می خواهند این تجربیات را در اختیار دیگران قرار بدهند.

وی از همه دانشجویان فارغ التحصیل که امامان جدید جماعت خواهند بود، تقاضا کرد تا آنجا که توان دارند از آموزه های خود برای تاثیرگذاری مثبت روی جامعه استفاده کنند.

پایان پیام/7

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید