اردبیل بیشترین و گرمی کمترین ثبت نام کنندگان را داشتند


اردبیل بیشترین و گرمی کمترین ثبت نام کنندگان را داشتند

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با گذشت دو روز از ثبت نام داوطلبان حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل با 15 نفر بیشترین ثبت نام کننده را دارد.

بهروز ندایی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: امروز در دومین روز از ثبت نام نامزدها 16 نفر از داوطلبان مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کردند که با 11 نفر روز گذشته بالغ بر 27 نفر تاکنون در برای حضور در انتخابات اعلام حضور کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در میان این ثبت نام شدگان پنج نفر دارای تحصیلات دکترا، 20 نفر فوق لیسانس یک نفر حوزوی و یک نفر نیز لیسانس است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: از میان کاندیداها پنج نفر دارای سابقه نمایندگی مجلس و هشت نفر نیز سابقه داوطلبی در ادوار گذشته را داشتند.
ندایی به میزان ثبت نام از حوزه‌های پنجگانه انتخابیه در اردبیل را یادآور شد و گفت: در حال حاضر اردبیل با 15 نفر ثبت نام بیشترین و گرمی با یک نفر ثبت نام کمترین رقم را به خود اختصاص داده‌اند.
وی از افزایش 45 درصدی ثبت نام کنندگان نسبت به روز اول خبر داد و تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم در روزهای آینده شاهد حضور همه علاقمندان برای ثبت نام به عنوان نامزدهای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.
ندایی افزود: در حال حاضر تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم در همه حوزه‌های انتخابیه و ستاد انتخابات وزارت کشور برای داوطلبان فراهم است تا این افراد ثبت نام خود را در روزهای اول انجام دهند و روند نام نویسی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
وی اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی تمام حوزه‌ها توسط فرمانداران انتخاب و برای تائید به وزارت کشور معرفی شده‌اند تا در روزهای آینده با تشکیل هیئت‌های اجرایی حوزه‌های انتخابیه مراحل جدید این دوره از انتخابات در اردبیل آغاز شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامزد جدید بلا حدید، خانم سوپرمدل، کیست؟!