داستان بازی Cyberpunk 2077 در مقایسه با ویچر 3 مقیاس بزرگ‌تری دارد


داستان بازی Cyberpunk 2077 در مقایسه با ویچر 3 مقیاس بزرگ‌تری دارد

استودیو CD Projekt RED پیش از این ثبات کرده است که در زمینه داستان‌گویی یکی از بهترین‌ها است و همین موضوع انتظارات را از داستان بازی Cyberpunk 2077 بسیار زیادتر کرده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. اکنون کارگردان داستانی بازی به صحبت در این مورد پرداخته که خیلی بیشتر طرفداران هایپ کرده است. او گفته که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند...

استودیو CD Projekt RED پیش از این ثبات کرده است که در زمینه داستان‌گویی یکی از بهترین‌ها است و همین موضوع انتظارات را از داستان بازی Cyberpunk 2077 بسیار زیادتر کرده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

اکنون کارگردان داستانی بازی به صحبت در این مورد پرداخته که خیلی بیشتر طرفداران هایپ کرده است. او گفته که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که مقیاس داستان نسبت به ویچر 3 بسیار بزرگ‌تر باشد. او در این مورد مقایسه جالبی انجام داده و داستان ویچر 3 را یک سری روایت کوچک انسانی خطاب کرد.

از دیدگاه یک یک خالق، داستان بازی Cyberpunk 2077 مربوط به یک سری قهرمان است که در مقابل جهان قرار دارند و خود جهان نیز یکی از این قهرمانان هست. برای من مقایسِ همه چیز نسبت به ویچر 3 با دراماهای کوچک انسانی، بزرگ‌تر شده است.

به نظر می‌رسد که استودیو در ساخت Cyberpunk 2077 سنگ تمام گذاشته و همه چیز نسبت به قبل بزرگ‌تر شده است. استودیو فقط دو کتاب بسیار بزرگ نوشته است که دیالوگ‌های بازی را شامل می‌شود و نکات داستانی دیگر وارد آن‌ها نشده است.

Cyberpunk 2077 در 16 آپریل 2020 مصادف با 28 فروردین 1399 برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ دیرتری بر روی گوگل استادیا به انتشار خواهد رسید.

داستان بازی Cyberpunk 2077 در مقایسه با ویچر 3 مقیاس بزرگ‌تری داردداستان بازی Cyberpunk 2077 در مقایسه با ویچر 3 مقیاس بزرگ‌تری دارد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لباس نامتعارف همسر بهرام رادان با استایل انگلیسی + عکس