مارک مارکز برای تست موتوجی پی 2020 آمادگی کامل نخواهد داشت


موتو جی پی ایران – تصادف مارک مارکز در سپانگ مالزی، به هم خوردن تعادل وی در گرندپری تایلند و همچنین تصادف آخرش در تست های خرزباعث شد که او سرانجام خود را به تیغ جراحان بسپارد. مارکز در انتهای فصل و در تعیین خط سپانگ مالزی از موتورش برروی زمین پرتاب شد در حالی که فابیو کوارتارارو، موتورسوار اس آر تی یاماها را دنبال می کرد، با اینحال او با مصدومیت...

موتو جی پی ایران – تصادف مارک مارکز در سپانگ مالزی، به هم خوردن تعادل وی در گرندپری تایلند و همچنین تصادف آخرش در تست های خرزباعث شد که او سرانجام خود را به تیغ جراحان بسپارد.

مارکز در انتهای فصل و در تعیین خط سپانگ مالزی از موتورش برروی زمین پرتاب شد در حالی که فابیو کوارتارارو، موتورسوار اس آر تی یاماها را دنبال می کرد، با اینحال او با مصدومیت جدی روبرو نشد. در طول تست روز دوشنبه خرز، او در پیچ پایانی تصادفی داشت و وقتی از روی شن ریزه ها بلند شد، دررفتگی جزئی را برروی شانه سمت راستش حس کرد. وی به مرکز درمانی منتقل شد و آنجا گزارش دادند که مشکلی وجود ندارد. پس از معاینات دقیق تر مشخص شد که موتورسوار رپسول هوندا در تصادف سپانگ، به شانه خود آسیب جزئی زده بود و مصدومیت وی در حادثه تست خرز تشدید شده است.

مارکز در روز چهارشنبه گذشته در بیمارستان دکسوس بارسلونا “به عنوان یک اقدام پیشگیرانه پس از مشاوره پزشکی” تحت عمل جراحی قرار گرفته است و دکتر خاویر میر (جراح موتو جی پی) در جواب سوال سایت موتوجی پی مبنی بر مدت زمان بهبود مارکز گفت:

تخمین مدت زمان آن دشوار است اما به عقیده ی من او برای شرکت در تست سپانگ آماده خواهد بود حتی اگر این آمادگی به میزان صد درصد نباشد. مسئله حائز اهمیت این است که حتی اگر تست را در نظر نگیریم، او باید برای رقابت قهرمانی تا حد امکان بهبود یابد.

افراد عادی برای این نوع عمل جراحی به مدت 4 ماه استراحت می کنند این در حالی است که او تنها دو ماه فرصت برای استراحت بعد از عمل دارد.

مارک مارکز برای تست موتوجی پی 2020 آمادگی کامل نخواهد داشتمارک مارکز برای تست موتوجی پی 2020 آمادگی کامل نخواهد داشت مارک مارکز

وی در ادامه درباره عمل موتورسوار رپسول هوندا اینگونه توضیح داد:

عمل جراحی بسیار پیچیده ای بود و زمان ریکاوری طولانی داشت اگر چه که تیم جراحی با موفقیت از پس این عمل برآمد.

عمل دفعه ی پیش او به صورت جراحی باز بود اما این دفعه به صورت آرتروسکوپی عمل شد. این عمل به صورتی است که مقدار زیادی مایع در مفصل او تزریق شد و این امر باعث التهاب چندین روزه شده بود اما چون مقدار آن زیاد نبود قادر به کنترل آن بودیم.

من معتقدم که اگر او این عمل را انجام نمی داد در فصل 2020 دچار درد شدیدی می شد و ممکن بود صدمه بیشتری به شانه او برسد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!