آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در زنجان


زنجان – ایرنا – فرماندار زنجان گفت: آمادگی کامل و صد درصدی برای برگزاری همه فرآیندهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی در این حوزه انتخابیه فراهم است.

کسب و کار | ایرنا | 59 دقیقه پیش |12/3/2019 8:43:00 AM 43 بازدید

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در زنجان

رضا عسگری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: آسیب شناسی‌های خوبی از برگزاری انتخابات در دروه های گذشته در حوزه انتخابیه زنجان و طارم انجام شده و در این خصوص از کوچک ترین مسائل و موضوعات نیز غفلت نشده است.

وی ادامه داد: بنای ما بر این است تا با تلاش همه مجموعه دست اندرکاران انتخابات، بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا همه دستگاه‌های دولتی و عمومی از جهت تامین نیرو و تجهیزات در خدمت برگزاری انتخابات باشند.

عسگری اظهار داشت: بانک اطلاعاتی خوبی از عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار و افرادی که در انتخابات گذشته معتمد هیات اجرایی بودند، تهیه شده است.

وی با بیان اینکه آموزش های لازم به دست اندرکاران انتخابات در شهرستان زنجان داده شده است، اظهار داشت: در مانور انتخابات که هفته گذشته برگزار شد، تمامی فرآیندهای انتخابات مورد ارزیابی قرا رگرفت.

عسگری افزود: همه روستاهای شهرستان از نظر آنتن دهی مورد ارزیابی قرار گرفته اند و صد درصد شعبه های اخذ رای شهری، روستایی و سیار در موعد برگزاری انتخابات آنلاین خواهند بود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار زنجان گفت: در روزهای اول و دوم ثبت نام از داوطلبان در این حوزه انتخابیه، ۱۶ نفر اقدام به ثبت کردند که از این تعداد ۲ نفر با حضور در ستاد انتخابات کشور در تهران و ۱۴ نفر با حضور در فرمانداری زنجان داوطلبی خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه مقدمات تشکیل هیات اجرایی انتخابات در شهرستان فراهم شده است، اظهار داشت: فرماندار، دادستان مرکز حوزه انتخابیه و رییس ثبت احوال و ۸ نفر از معتمدین اقشار مختلف به عنوان اعضای اداری هیات اجرایی هستند.

وی افزود: برای انتخاب ۸ نفر معتمد عضو هیات اجرایی در حوزه انتخابیه، فهرست ۳۰ نفر از معتمدین اقشار، گروه ها و جریانات مختلف سیاسی که بر اساس بانک اطلاعاتی از انتخابات مختلف وجود دارد، مشخص و به شورای نگهبان ارائه شده است و پس از بررسی ها از سوی هیات نظارت، انتخابات معتمدین هیات اجرایی برگزار می شود.

فرماندار شهرستان زنجان به رصد تحرکات انتخاباتی پیش از موعد اشاره کرد و گفت: در این خصوص رصدها به صورت مستمر ادامه داشته و تا کنون نیز تذکراتی نیز به برخی از افراد داده شده است.

وی تصریح کرد: بنای ما این است تا انتخابات موجب انسجام و وحدت در جامعه شود و مورد و موضوعی که بخواهد به وحدت و انسجام آسیب بزند، مورد پذیرش نخواهد بود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب ها:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر فوری از پرسپولیس| تکلیف پرسپولیس مشخص شد