منادی: هزینه‌های انتخاباتی باید شفاف باشد/ضعف قانون‌گزاری و نظارت در مجالس مشهود است


منادی: هزینه‌های انتخاباتی باید شفاف باشد/ضعف قانون‌گزاری و نظارت در مجالس مشهود است

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه طبق فرمایش امیرالمؤمنین مسؤولان باید در اظهار و شفافیت امور اقداماتی را انجام دهند، گفت:‌هزینه‌های انتخاباتی‌ام را برای مردم شفاف خواهم...

علیرضا منادی سپیدان نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ستاد انتخابات کشور گفت: من در شش دوره‌ای که در انتخابات شرکت کردم، مستقل بودم.

وی درباره نقطه‌ضعف مجلس دهم، گفت: با آنکه 10 دوره از نظام پارلمانی در چهل ساله انقلاب را گذرانده‌ایم، اما عواملی باعث شد که مجلس از ابتدا با قدرت تشکیل نشود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نبود قدرت و کارآمدی مجلس به لیست‌بازی برمی‌گردد که مردم به لیست‌هایی رأی دادند که فکر نمی‌کردند که کلاهی بزرگ به سرشان برود.

وی خاطرنشان کرد: نظارتی بر لیست‌های تنظیم شده صورت نگرفت و درنتیجه شاکله‌ای ضعیف از مجلس شکل گرفته است.

منادی گفت: نظارت و قانون‌گزاری در مجالس ما ضعیف بوده و توانسته عوارضی را در جامعه‌مان ایجاد کند که دامنگیر مردم و مسؤولان شده است و درنهایت چالش به وجود آورده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: ما کشوری بسیار غنی هستیم که جمعیت زیادی داریم و می‌توانم بگویم که هر ایرانی 10 برابر افراد خارج‌نشین منابع خدادادی دارد.

وی گفت: می‌توانیم با مدیریت صحیح وضعیت را تغییر دهیم و با تشکیل مجلسی قوی از این بحران عبور خواهیم کرد.

منادی با بیان اینکه به صورت مستقل در انتخابات حضور پیدا کردم، اما خیلی از جریانات، طیف‌ها و لیست ها به دنبال قرار دادن نام من در بین لیست‌های اصولگرا و غیراصولگرا هستند، ادامه داد: من منتظر هستم تا نتیجه تأیید صلاحیت‌ها نهایی شود.

وی درباره اعلام شفاف هزینه‌های انتخاباتی‌اش گفت: من به این موضوع اعتقاد دارم، چرا که حضرت امیرالمؤمنین(ع) از مسؤولین بارها خواسته بودند که باید امورات مدیریت هم اظهار شود و هم شفاف باشد، لذا باید همه چیز برای مردم عیان و آشکار باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی