بنیه دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات احتمالی تقویت شود


بنیه دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات احتمالی تقویت شود

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بنیه دفاعی کشور باید هر چه بیشتر برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی روز چهارشنبه در دیدار نیروهای سه گانه ارتش مستقر در مازندران رشد و شکوفایی نیروهای مسلح را مرهون تدابیر راهگشای ولایت فقیه دانست و افزود: ولایت پذیری نیروهای مسلح در کنار حفظ و ارتقای توانایی های دفاعی آنان سبب شد تا قدرت‌های خارجی جرات دست درازی به مرزهای کشورمان را نداشته باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران، وی با اشاره به دشمنی‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی ادامه داد: باید با ترویج روحیه جهادی و استشهادی و افزایش و تقویت تجهیزات و نیروهای نظامی سطح بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات دشمنان خارجی هرچه بیشتر ارتقا یابد .
محمدی لائینی با تاکید بر معنویت و ایمان بالای نیروهای نظامی کشور در کنار خود کفایی در تجهیزات مورد نیاز دفاعی، گفت: نیروهای مسلح امروز به برکت درایت بی‌بدیل فرماندهی کل قوا و ارتقای سطح دانش نظامی و بهره‌گیری از تجهیزات بومی به دژ مستحکم و پایدار کشوردر برابر تهدیدات خارجی تبدیل شده اند.
امام جمعه ساری رشد جریان‌های انقلابی در مجموعه ارتش را باعث اعتلای توانمندی‌های نیروی نظامی عنوان کرد و افزود: فرماندهان ارتش باید زمینه رشد و پرورش جریان‌های انقلابی را در مجموعه های خود بیش از گذشته فراهم کنند چرا که تربیت نیروهای مومن و با اخلاص موجب اعتلای نیروهای نظامی می شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر افزایش توجه به بصیرت و معنویت در بین کادر نظامی خواستار حفظ آمادگی های دفاعی و تامین نیازمندی‌های نیروهای ارتش شد .
در این دیدار فرمانده نیروهای ارتش مستقر در مازندران گزارشی از وضعیت آمادگی های نظامی نیروهای ارتشی مستقر در سواحل استان را ارائه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز