کارکردهای واقعی دانشگاه باید احیا شود


کارکردهای واقعی دانشگاه باید احیا شود

اصفهان- ایرنا- امام‌جمعه تیران و کرون گفت: کارکردهای واقعی دانشگاه‌ها در انسان‌سازی و تربیت نیروی متعهد و متخصص باید احیا شود.

حجت‌الاسلام حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تیران افزود: دانشگاه‌ها در تعالی جامعه نقش دارند و نباید نقش آن‌ها مغفول بماند.

وی بیان کرد: در دانشگاه‌های کشور تفکر و دیدگاه‌های متعددی وجود دارد که نبود مدیریت و بصیرت و تقوا در بین دانشجویان موجب خسران می‌شود.

وی اضافه‌کرد: باید خانواده‌ها و جامعه بصیریت و تقوا را در بین جوانان گسترش دهند که در محیط‌های دانشگاهی و فراوانی تفکر و دیدگاه‌ها دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به دنیا طلبی برخی از مسوولان و افراد خاطرنشان‌ کرد: این چنین دیدگاهی آرامش کشور را از بین می‌برد و برای نظام اسلامی زیبنده نیست که فرصت‌های خدمت‌گذاری تبدیل به فرصت برای دنیا طلبی برخی از افراد شود.

امام جمعه تیران یادآور شد: تعدادی در هنگام انتخابات‌ها فرصت را برای تامین نیازهای خود فراهم می‌بینند و با وعده‌های دروغ برای جامعه مشکل و چالش ایجاد می‌کنند که باید مردم آگاهی و دانش خود را برای انتخاب بهترین افراد افزایش دهند.

وی تصریح کرد : دشمن از فرصت‌ها برای تحقق اهداف خود استفاده می‌کند بنابراین باید همه ملت و مسوولان هوشیار باشند تا توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق