لرستانی‌ها 1847 بار از صنوف متخلف شکایت کردند


لرستانی‌ها 1847 بار از صنوف متخلف شکایت کردند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: امسال 1847 گزارش مردمی برای شکایت از تخلف واحدهای صنفی توسط سامانه 124 دریافت شده است.

محمدرضا صفی‌خانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از این تعداد گزارش مردمی، ۱۴۶۵ مورد در حوزه کالا و ۳۸۲ مورد خدمات بوده که تاکنون گزارش بازرسی ۴۴۲ مورد تهیه شده است.

وی تصریح کرد: ۴۴۱ مورد گزارش مردمی که بازرسی آن‌ها انجام شده در دست بررسی بوده و تاکنون رضایت ۸۴ مشتری جلب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: در هشت‌ماهه سال گذشته ۱۴۹۱ گزارش مردمی در ستاد ۱۲۴ دریافت شد که از این تعداد ۱۱۸۱ فقره در حوزه کالا و ۳۱۰ مورد در بخش خدمات بود که ۱۳۱ مورد موفق به جلب رضایت شاکیان شدند.

صفی خانی اضافه کرد: هشت‌ماهه امسال ۷۱ هزار و ۲۲۵ بازرسی از بازار انجام شده که نسبت به ۵۳ هزار و ۳۱۰ فقره مدت مشابه سال گذشته، ۳۳.۶ درصد رشد داشته است.

وی تعداد پرونده‌های تخلفاتی امسال و سال گذشته را به ترتیب ۳۹۹۶ و ۳۸۹۶ فقره برشمرد و گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها از حدود ۶۰ میلیارد تومان در سال گذشته، اکنون به بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان رسیده و رشد ۷۰ درصدی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تأکید کرد:‌ مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل کم‌فروشی، گران‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و یا ارائه فاکتور، مراتب را با شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم