یک هزار دانش‌آموز در ووشو زنجان پیکرسنجی شدند


یک هزار دانش‌آموز در ووشو زنجان پیکرسنجی شدند

زنجان - ایرنا - مسوؤل کمیته استعدادیابی هیات ووشو استان زنجان گفت: امسال یک‌هزار دانش‌آموز دختر و پسر زنجانی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش از سوی این کمیته مورد پیکرسنجی قرار گرفتند.

رضا محمودی، شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این پیکرسنجی در آکادمی بین‌المللی ووشو زنجان زیر نظر مربیان و کارشناسان مجرب و توانمند استان و با تست‌ها و در نظرگرفتن شاخص‌های لازم، انجام شد.

وی، استعدادیابی و برنامه ریزی را از رویکردهای اصلی هیات ووشو زنجان دانست و اظهار داشت: استعدادیابی و استعدادپروری باید در سنین پایین انجام شود تا بتوان در بحث قهرمان پروری، موفق و توانمندتر ظاهر شد.

محمودی، استعدادیابی را بسیار مهم و تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: باید ورزشکاران مستعد را کشف و پرورش داد تا بستر لازم برای قهرمان پروری فراهم‌تر شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران مستعد نیازمند حمایت و تمرین مستمر و منظم هستند، افزود: هیات تلاش دارد تا قهرمانانی چون محسن محمدسیفی که از قهرمانان بلامنازع این رشته ورزشی است را تربیت کرده و تحویل جامعه ورزش کشور دهد.

مسوؤل کمیته استعدادیابی هیات ووشو استان زنجان گفت: دغدغه اولیا این است که فرزندانشان رشته‌ای را انتخاب کنند که وقت‌شان به بطالت نگذرد.

محمودی افزود: با توجه به اینکه استعدادهای خوبی در شهرستان‌های این استان وجود دارد، به همین خاطر هیات ووشو زنجان به برگزاری دوره‌های استعدادیابی در شهرستان‌ها نیز توجه جدی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها