هلال‌احمر به 572 نفر در کرمانشاه امدادرسانی کرد


هلال‌احمر به 572 نفر در کرمانشاه امدادرسانی کرد

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اعلام کرد: پرسنل امدادی این جمعیت شب گذشته در جاده‌های برفی استان به 572 نفر امدادرسانی کردند. 

«فرزین معتمدی» یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، بااشاره به بارش برف در سطح استان، اظهارداشت: این خودروها که ۴۸۵ مسافر داشتند در نزدیکی روستای «داربادام» و در محور گیلانغرب گرفتار برف و کولاک شدند.

وی با بیان اینکه بین مسافران این خودروها اقلام خوراکی توزیع شد، گفت: همچنین در محورهای حمیل به ایلام و روانسر به پاوه نیز اقلام خوراکی به ترتیب بین ۶۱ و ۲۶ نفر توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه با بیان اینکه ۶ نفر در محور گیلانغرب به روانسر به دلیل سرمازدگی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: پنج فقره تصادف در محورهای بیستون به کرمانشاه، سرپل‌ذهاب به قصرشیرین، کرمانشاه به اسلام آبادغرب و سنقر به میانراهان نیز رخ داد که در مجموع عملیات رهاسازی برای ۹ نفر انجام شد.

معتمدی عنوان کرد: در عملیات شب گذشته ۱۵۰ نفر از پرسنل هلال احمر در قالب ۱۰ تیم، ۱۸ دستگاه آمبولانس و ۱۵ خودرو امدادی به کار گرفته شدند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح زمستانی هلال احمر اشاره کرد و گفت: چهار هزار نفر روز نیرو در قالب این طرح پای کار خواهند بود و در زمینه امداد و نجات بخصوص کمک به خودروهای گرفتار در برف و حوادث فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه تاکید کرد: ۱۳ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت، ۱۵ پایگاه شهری، ۲ پایگاه امداد کوهستان و یک پایگاه امداد هوایی هلال احمر در قالب این طرح آماده خدماتدهی به مردم هستند.

بارش باران و برف از اواخر روز گذشته در سطح استان کرمانشاه آغاز شده و براساس پیش بینی هواشناسی تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.
استان کرمانشاه دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی