دو رشته جدید تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال راه‌اندازی شد


دو رشته جدید تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال راه‌اندازی شد

اردبیل_ایرنا_رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال از ایجاد رشته تحصیلی حقوق و حسابداری پیوسته در مقطع کارشناسی در این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

حجت الله درخشان روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو افزود:علاقه‌مندان به تحصیل در این دو رشته تحصیلی می‌توانند تا پایان آذرماه امسال نسبت به ثبت‌نام و حضور در کلاس‌های این دو رشته تحصیلی در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۸_۹۹ اقدام کنند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال در سال ۷۱ فعالیت علمی خود را با ۲ رشته تحصیلی کاردانی کامپیوتر و مدیریت صنعتی در یک ساختمان استیجاری با ۶۰ نفر دانشجو آغاز کرده و هم‌اکنون با گذشت ۲۵ سال مجموع رشته‌های تحصیلی آن به ۹۷ رشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پنج رشته دکترای تخصصی ، ۲۵ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۵ رشته کارشناسی و کاردانی در این دانشگاه دایر است، افزود: تاکنون بیش از ۱۵ هزار دانشجو از این دانشگاه دانش آموخته شده‌اند.

او تشریح کرد: بیش از ۹۰ درصد از دانش اموختگان رشته پرستاری این دانشگاه جذب بازار کار شده‌اند.

درخشان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال از لحاظ تنوع رشته‌های تحصیلی و امکانات آموزشی پس از اردبیل دومین مرکز بزرگ آموزش عالی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل محسوب می‌شود.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان