برگزاری نشست بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه


برگزاری نشست بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه

رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان از برگزاری نشست تخصصی بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه با حضور نخبگان، فعالان صنعتی و مسئولان، همزمان با هفته پژوهش خبرداد.

ابوالقاسم خزاعیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این نشست تخصصی با هدف تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه روز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت ارتباط نخبگان و دانشگاهیان با بخش‌های مختلف صنعت، گفت: تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه موجب کاربردی شدن تحقیقات در دانشگاه‌ها و ارتقاء توان بنگاه‌های صنعتی و ظرفیت‌سازی در حوزه اشتغال می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان گلستان افزود: در همین راستا، کمیته توسعه و سرمایه‌گذاری بنیاد نخبگان گلستان، ذیل شورای راهبردی جمعیت استان گلستان، نشست تخصصی را تحت عنوان بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه برنامه‌ریزی‌ کرده است.

خزاعیان گفت: بررسی روش‌ها و الگوهای همکاری و هم‌افزایی دانشگاه و صنعت، بررسی زیرساخت‌های لازم جهت ایجاد ارتباط مؤثر و فعال بین دانشگاه و صنعت، نقش نخبگان در توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه و برنامه‌های در دست اجرا توسط دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها، از مهم‌ترین محورهای این نشست است.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های تخصصی اجتماعات نخبگانی با موضوع مسائل و دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، آموزشی وغیره باهدف جلب مشارکت استعدادهای برتر و نخبگان و بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات آنان در تصمیم‌سازی‌های خرد و کلان کشور و کمک به تبادل اطلاعات، تجارب و دستاوردها میان آنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم